• Ja, sorry hoor maar dit moet even _0_
    Ik zie zó vaak in FB van quizletters hier, van ongeveer like 13 jaar ofzo foto's van scene queens.
    En dan staat erbij van 'ja dit is vet cool'
    Maar like, hallo? Die meiden hebben vrijwel nooit kleding aan enzo? [/niet elke scene geval maar wel heeel veel]
    Ik vind het raar dat sletten nu ineens 'cool' zijn alleen omdat ze vaag haar hebben en piercings. |:

    edit:
    M'n punt is dus dat huppels altijd worden uitgescholden voor sletten enzo, maar zodra ze er dus blauw haar bij hebben het ineens cool is.
    Dat slaat nergens op. |:

    Dus voor de mensen die mijn standpunt nog niet snappen.
    IK vind het niet cool dat mensen blauw haar hebben ofzo, dat is zo saai geworden.
    IK vind scene queens geen mensen om tegen op te kijken als ze trieste foto's in hun ondergoed maken
    IK heb niets tegen normale mensen die zich 'scene' noemen tenzij het zonder kleding aan is.

    Ik noem niet alle queens sletten, maar wel veel.

    Jaa,ik vind da ook,Die Foto's zijn Zoo in hun Ondergoed
    1.Foto's in Ondergoed zijn Sletterig
    en 2.Die Meisjes hebbe gwn ANOREXIA,tis echt nie Mooi om te zien!

    xx

    Inderdaad! Ze zijn altijd zo achterlijk dun enzo o.o
    [/hypocriet maar nouen]

    ik vind se wel leuwk niet 0mdat se piercingsz hebben maar se hebbn styl!!..se staan altijd leuwk op de f0toswsz!!..se sijn gwn c0ewl majaah meningen verschillen!!(H)

    Ga je naar de kápper o.O
    Zomk [/trauma]
    :'D ik knip enzo het allemaal zelf. Ik vertrouw niemand meer met m'n haar. Ze verpesten het altijd. :O


    Wow, ik zou m'n haar alleen maar verpesten als ik het zelf knip.
    En ik heb in 2 dagen 2 dingen gehad waar ik niet van houdt, Naar De tandarts en naar de kapper -_-'


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ze hebben ook super vaak van die korte broekjes en topjes achtige dingentjes aan enzo. x')

    (...)
    O_o WIL JIJ MIJN HAAR DOEN
    ik heb angst voor mijn kapper
    se heeft x in myn oor geknipt x3

    @ pinklady ;;
    idd x3


    In je oor geknipt OMG was ze dronken ofzo?!


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)

    In je oor geknipt OMG was ze dronken ofzo?!


    nee se was ingesprek met andere kapster ;l


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben het met je eens. Waarom moeten die dingen altijd in hun onderbroek staan?


    blame the bully.

    Omg, Bomm, hoe doe jij dat zelf?? O.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    o.O Wat voor stomme kapster is dat nou :P
    Haha, maar ze zijn ook wel handig anders zou m'n haar er helemaal niet meer uitzien. Ik moet trouwens weer nieuwe haarlak kopen (Lekker boeiend :P)


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ik ben het met je eens. Waarom moeten die dingen altijd in hun onderbroek staan?


    die dingen OMG geweldig!!!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Haha jahoor :'D
    Ik doe wel vaker het haar van mensen enzo, al willen ze meestal niet dat ik het knip. :'D Flauw he?
    Maarja goed weer ontopic?

    Haha jahoor :'D
    Ik doe wel vaker het haar van mensen enzo, al willen ze meestal niet dat ik het knip. :'D Flauw he?
    Maarja goed weer ontopic?


    ^^ ja is goed mr nog 1 vraagje ;;
    magk langs komen vliegen met myn reuzejumbie om jouw mijn haar te late doen wnt myn kapster is gmeen x3


    We can only learn to love by loving.

    Haha ja hoor is goed. :'D
    en hoe ik het zelf knip?
    Naar voren hangen of de boel omhoog kammen zodat ik het in de spiegel zie. :'D [/vaag]
    Klaar nu _O_

    ^^ so verder over de scene slette x3

    ik vind de meesten echt zo goor als wat maar sommigen vallen best mee alsk eerlijk ben die staan niet in ondergoed op foto enz. of hebben niet anorexia en fcking vaag haar


    We can only learn to love by loving.

    Ja, maar sommige zijn ook gewoon mensen die zich zelf zijn en niet zo sletterig willen zijn. Teminste dat lijkt mij


    Fight for you're love, cause it worth it