• Ja, sorry hoor maar dit moet even _0_
    Ik zie zó vaak in FB van quizletters hier, van ongeveer like 13 jaar ofzo foto's van scene queens.
    En dan staat erbij van 'ja dit is vet cool'
    Maar like, hallo? Die meiden hebben vrijwel nooit kleding aan enzo? [/niet elke scene geval maar wel heeel veel]
    Ik vind het raar dat sletten nu ineens 'cool' zijn alleen omdat ze vaag haar hebben en piercings. |:

    edit:
    M'n punt is dus dat huppels altijd worden uitgescholden voor sletten enzo, maar zodra ze er dus blauw haar bij hebben het ineens cool is.
    Dat slaat nergens op. |:

    Dus voor de mensen die mijn standpunt nog niet snappen.
    IK vind het niet cool dat mensen blauw haar hebben ofzo, dat is zo saai geworden.
    IK vind scene queens geen mensen om tegen op te kijken als ze trieste foto's in hun ondergoed maken
    IK heb niets tegen normale mensen die zich 'scene' noemen tenzij het zonder kleding aan is.

    Ik noem niet alle queens sletten, maar wel veel.

    Ja, maar sommige zijn ook gewoon mensen die zich zelf zijn en niet zo sletterig willen zijn. Teminste dat lijkt mij

    idd

    maar ik vind meer dan de helft goor en overdreve anorexia kinders die aandacht te kort hebbe x3


    We can only learn to love by loving.

    kVind sowieso niet alles wat Scene is persé meteen cool ofz >.<" Like, ik kan ook wel 20 kilo afvallen mn haar alle kleuren van de regenboog verven en in zulke kleren op de foto gaan staan. Is dat dan zo cool? o.Ô Dude, ik snap dat niet.


    Mew <3

    kVind sowieso niet alles wat Scene is persé meteen cool ofz >.<" Like, ik kan ook wel 20 kilo afvallen mn haar alle kleuren van de regenboog verven en in zulke kleren op de foto gaan staan. Is dat dan zo cool? o.Ô Dude, ik snap dat niet.


    AMEN!


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    idd

    maar ik vind meer dan de helft goor en overdreve anorexia kinders die aandacht te kort hebbe x3


    Ja idd, ze verpesten het voor de mensen die scene zijn en nog wel een soort van "normaal" qua dun zijn, en gewoon op de foto gaan en ook geen aandacht te kort hebben :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ik snap wel dat mensen sommigen mooi vinden ofz, maar mensen zijn proberen elkaar alleen nog maar te overtreffen nu. Het wordt alleen maar vager en bloter o.Ô Like, what's next? x'D


    Mew <3

    Amen _O_
    Ik heb alleen liefde voor hun haar xD
    En de felle kleurtjes ,,
    Maar dat de meeste op foto's amper kleren aan hbben moet ik je gelijk in geven xD


    Crack a bottle

    Ik snap wel dat mensen sommigen mooi vinden ofz, maar mensen zijn proberen elkaar alleen nog maar te overtreffen nu. Het wordt alleen maar vager en bloter o.Ô Like, what's next? x'D


    idd
    STRX GAAN SE VERKLEED ALS BANAAN OP DE FOTO!


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    idd
    STRX GAAN SE VERKLEED ALS BANAAN OP DE FOTO!


    Dat lijkt me wel Hip :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)

    Dat lijkt me wel Hip :P


    ja mij stiekem ook wel x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    idd
    STRX GAAN SE VERKLEED ALS BANAAN OP DE FOTO!

    Verkleed als nudist? o.Ô En dan haar van een meter hoog overlopend van rood naar blauw. x]


    Mew <3

    (...)
    Verkleed als nudist? o.Ô En dan haar van een meter hoog overlopen van rood naar blauw. x]


    whaha die is ook goed x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Verkleed als nudist? o.Ô En dan haar van een meter hoog overlopen van rood naar blauw. x]


    Nee, dat is vies. Banaan lijkt me leuker :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)
    Verkleed als nudist? o.Ô En dan haar van een meter hoog overlopend van rood naar blauw. x]


    Maar misschien kan ik m'n haar wel zo doen :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)

    Nee, dat is vies. Banaan lijkt me leuker :P


    ja man x3

    of ze gaan dan proberen om hello kitty te immiteren x3
    gaan se by sichzelf snorharen fzo late sette [vn die piercings kan toch??]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Nee, dat is vies. Banaan lijkt me leuker :P

    Ja joh x'D Maar ik zie het nog wel gebeuren eigenlijk. x]
    Al is een banaan nou niet echt overtreffende trap van Scenequeen in onderbroek ofz. ;P


    Mew <3