• Ja, sorry hoor maar dit moet even _0_
    Ik zie zó vaak in FB van quizletters hier, van ongeveer like 13 jaar ofzo foto's van scene queens.
    En dan staat erbij van 'ja dit is vet cool'
    Maar like, hallo? Die meiden hebben vrijwel nooit kleding aan enzo? [/niet elke scene geval maar wel heeel veel]
    Ik vind het raar dat sletten nu ineens 'cool' zijn alleen omdat ze vaag haar hebben en piercings. |:

    edit:
    M'n punt is dus dat huppels altijd worden uitgescholden voor sletten enzo, maar zodra ze er dus blauw haar bij hebben het ineens cool is.
    Dat slaat nergens op. |:

    Dus voor de mensen die mijn standpunt nog niet snappen.
    IK vind het niet cool dat mensen blauw haar hebben ofzo, dat is zo saai geworden.
    IK vind scene queens geen mensen om tegen op te kijken als ze trieste foto's in hun ondergoed maken
    IK heb niets tegen normale mensen die zich 'scene' noemen tenzij het zonder kleding aan is.

    Ik noem niet alle queens sletten, maar wel veel.

    niet mee eens xD

    da haar is gwn zalig
    en nie iedreen heeft niks aan ze
    dr zijn scene queens die kleren aanhebbe aleja <_<


    okee ik heb nix tegen het haar en ook niet tege sommige scene's maar alleen tege die SceneWhore's


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    okee ik heb nix tegen het haar en ook niet tege sommige scene's maar alleen tege die SceneWhore's

    jah idd , sommige zijn overdreven
    vb audrey kitchen heeft soms (meestal) bijna niks aan


    Gilles (ll)

    dat is wel waar maar ik vind alleen hun haar zo vet voor de rest kunnen ze me geen bal schelen


    Fanta rules

    (...)
    jah idd , sommige zijn overdreven
    vb audrey kitchen heeft soms (meestal) bijna niks aan


    Idd x3

    sij Scenewhore x3

    of

    SceneSlut

    welke leuker ?O_o

    mr ik ga bubvai


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    jah idd , sommige zijn overdreven
    vb audrey kitchen heeft soms (meestal) bijna niks aan

    Uhu.
    Al doel ik dan nog meer op van die kids die zelf fotos maken met bijna niks aan. Like; Wat denk je dan. o.ô


    Mew <3

    (...)

    Idd x3

    sij Scenewhore x3

    of

    SceneSlut

    welke leuker ?O_o

    mr ik ga bubvai

    Scenewhore xD

    Kej Byee xx


    Gilles (ll)

    (...)

    Idd x3

    sij Scenewhore x3

    of

    SceneSlut

    welke leuker ?O_o

    mr ik ga bubvai

    Sceneslut x]
    &Bubaaai ;"D


    Mew <3

    Ik ken hun karakter niet,maar ik vind dat haar gewoon té hip.^^

    Net zoals dat van jou.;)

    Naar mijn mening is dit eerder een veralgemening ofzo, ik denk niet dat alle scenequeens sletterig zijn , er zullen vast wel een paar zijn die nog wat fatsoen hebben ofzo.^^

    Maar inderdaad er zijn best wel veel foto's van sletterige scene's, 'k snap ook helemaal niet waarom, ze bereiken er toch niets mee :/
    Maar inderdaad ze staan wel vaak in hun ondergoed!ö
    En ik denk ook wel dat je gelijk hebt.

    Huppelkutjes worden inderdaad slet genoemd als ze in hun ondergoed op een foto staan, en scenes niet, en dat is gewoon belachelijk ö
    Dat allemaal gewoon door dat haar en piercings? dat is geoon niet eerlijk!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    er zitte wel veel meelopers op quizlet he
    eerst moete ze eerst allemaal iets van scene hebbe en nu moet ze er nix van hebbe xD
    nja sommige scene queens gaan erover maar niet allemaal er zitte ook gewone tusse ze

    Naar mijn mening is dit eerder een veralgemening ofzo, ik denk niet dat alle scenequeens sletterig zijn , er zullen vast wel een paar zijn die nog wat fatsoen hebben ofzo.^^

    Maar inderdaad er zijn best wel veel foto's van sletterige scene's, 'k snap ook helemaal niet waarom, ze bereiken er toch niets mee :/
    Maar inderdaad ze staan wel vaak in hun ondergoed!ö
    En ik denk ook wel dat je gelijk hebt.

    Huppelkutjes worden inderdaad slet genoemd als ze in hun ondergoed op een foto staan, en scenes niet, en dat is gewoon belachelijk ö
    Dat allemaal gewoon door dat haar en piercings? dat is geoon niet eerlijk!

    Ja inderdaad, as i said, ik heb het wel over scene queens. Dus niet gewone scene gevallen. Al kunnen die ook behoorlijk ver gaan. |:

    You go girl.!x´D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben het met je eens, Bomm ;)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)
    Wel het grootste deel waar heel Quizlet fan van is >.<"


    Nou, ik denk eerder dat Meisjes van die leeftijden van 13 jaar of jonger daar fan van gaan zijn...
    Dan kan je ook even goed vragen waarom Paris Hilton hun voorbeeld is... is even goed hetzelfde vind ik.
    Maar ik denk eerder dat meiden hun als voorbeeld nemen voor hun haren, en vaak hebben ze toch gewoon een leuke stijl als het om gewone kleren gaat...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)

    Nou, ik denk eerder dat Meisjes van die leeftijden van 13 jaar of jonger daar fan van gaan zijn...
    Dan kan je ook even goed vragen waarom Paris Hilton hun voorbeeld is... is even goed hetzelfde vind ik.
    Maar ik denk eerder dat meiden hun als voorbeeld nemen voor hun haren, en vaak hebben ze toch gewoon een leuke stijl als het om gewone kleren gaat...

    Goed, het grootste deel van quizlet 13- dan.
    Nouja, wel een groot deel hoor, trouwens.
    Maar ik vind Paris ook echt een slecht voorbeeld ? x-x Dat is juist .. Iedereen zeurt vaak over Paris, but yeah - Als je Scenehaar hebt mag het ineens wel - like - huh?
    De meeste doen het gelukkig ook wel om het haar, maar sommige zien ook gwn niet in dat dat ondergoedgedoe echt niet kan. >.< En om die maak ik me zorgen.
    Maarja, dat moeten ze zelf weten.


    Mew <3