• Overmorgen vertrekt mijn beste en zowat enige vriend die dat ik heb voor een maand naar Thailand.Dat beteteknd dat ik hem de hele zomer amper kan zien want als hij terug is zit ik in Italie en als ik dan weer terug ben zit hij in engeland.
    Ik ben echt verdrietig want ik niet met hem chatten want hij weet nog eens niet of er wel internet is waar hij naar toe gaat,smsen kan ook niet want na 1 sms naar thailand is mijn belwaarde plat een kaartje sturen gaat ook niet want hij reist zowat door heel thailand heen.

    Ik weet echt niet wat ik moet doen,we zijn nog nooit zo lang van elkaar weg geweest en zeker niet zo ver.En ik ben vooral bang dat hij niet meer zal terug komen met alle aanslagen nu in Bangkok (waar hij het eerst naar toe gaat)
    Ik ben echt zo verdrietig


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ga een marathon van HP houden. :Y)
    Dat vult al meer dan 24 uur.
    Eh, je kunt ook je moeder eens meeslepen naar de bioscoop, dat is ook gezellig. Dat doe ik wel altijd met mijn moeder, omdat zij net zoals ik van gekke comedies houdt. :'D
    Of ga lekker shoppen, ook leuk. (:
    Boeken lezen? Abonneren op de bibliotheek?
    Boek schrijven? De Sims spelen? (Dat is echt verslavend.)
    Of ga gewoon heel veel op Q zitten.

    Heel veel succes, je kunt het! En als je beste vriend weer terug is, gaan jullie gewoon direct weer met elkaar afspreken. <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je kunt ofzo twee dagboeken kopen. Eén voor jou, één voor hem. Elke dag schrijven jullie erin en als jullie elkaar weer zien aan't eind van de vakantie ruilen jullie. Het lijkt me volgens mij heel leuk; Mijn nicht heeft dat eens gedaan. Maar wel niet leuk voor je, dat je hem niet gaat zien.

    Mudblood schreef:
    Ga een marathon van HP houden. :Y)
    Dat vult al meer dan 24 uur.
    Eh, je kunt ook je moeder eens meeslepen naar de bioscoop, dat is ook gezellig. Dat doe ik wel altijd met mijn moeder, omdat zij net zoals ik van gekke comedies houdt. :'D
    Of ga lekker shoppen, ook leuk. (:
    Boeken lezen? Abonneren op de bibliotheek?
    Boek schrijven? De Sims spelen? (Dat is echt verslavend.)
    Of ga gewoon heel veel op Q zitten.

    Heel veel succes, je kunt het! En als je beste vriend weer terug is, gaan jullie gewoon direct weer met elkaar afspreken. <3


    Save me from myself.

    1707 schreef:
    Je kunt ofzo twee dagboeken kopen. Eén voor jou, één voor hem. Elke dag schrijven jullie erin en als jullie elkaar weer zien aan't eind van de vakantie ruilen jullie. Het lijkt me volgens mij heel leuk; Mijn nicht heeft dat eens gedaan. Maar wel niet leuk voor je, dat je hem niet gaat zien.

    Dat is een leuk idee ;o x


    None but ourselves can free our minds.

    1707 schreef:
    Je kunt ofzo twee dagboeken kopen. Eén voor jou, één voor hem. Elke dag schrijven jullie erin en als jullie elkaar weer zien aan't eind van de vakantie ruilen jullie. Het lijkt me volgens mij heel leuk; Mijn nicht heeft dat eens gedaan. Maar wel niet leuk voor je, dat je hem niet gaat zien.


    Idd een leuk idee (:


    Inspiration can hit you any time

    Seriously? Kom op, je overleeft het wel hoor, ik mag in de vakantie ook nooit met vrienden afspreken dus ik zit 2 maanden thuis zonder weg te gaan, ik stem ook in met 1707


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ga vrienden maken op vakantie? Hij is je leven niet, hoor.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lol, ik heb mijn vriend sinds februari al niet meer gezien en de dichts bijzijnde vooruitzichten zijn rond December. Ik overleef dat ook, dus niet zeuren. Het kan áltijd erger.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mensen kijk ik snap dat jullie denken dat ik overdrijf maar ik heb echt niet veel vrienden en vor mij is het niet zo simpel om nieuwe vrienden te maken,ik heb al sinds ik klein ben een contact stornis + ASS,dus voor mij is het helemaal niet zo simpel als de doorsnee mens


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    1707 schreef:
    Je kunt ofzo twee dagboeken kopen. Eén voor jou, één voor hem. Elke dag schrijven jullie erin en als jullie elkaar weer zien aan't eind van de vakantie ruilen jullie. Het lijkt me volgens mij heel leuk; Mijn nicht heeft dat eens gedaan. Maar wel niet leuk voor je, dat je hem niet gaat zien.

    Kei goed idee!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    USB schreef:
    Mensen kijk ik snap dat jullie denken dat ik overdrijf maar ik heb echt niet veel vrienden en vor mij is het niet zo simpel om nieuwe vrienden te maken,ik heb al sinds ik klein ben een contact stornis + ASS,dus voor mij is het helemaal niet zo simpel als de doorsnee mens


    Ik heb maar 1 goede vriendin en kom de zomer ook wel door :S
    Zoek een leuke hobby om thuis te gaan doen en kom op zeg,
    je stelt je wel aan, vind ik dan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik heb maar 1 goede vriendin en kom de zomer ook wel door :S
    Zoek een leuke hobby om thuis te gaan doen en kom op zeg,
    je stelt je wel aan, vind ik dan.
    Maar mijn probleem is dat ik hem de hele zomer niet ga zien hij is in Thailand waneer hij terug is ben ik in Italië,waneer ik terug ben zit hij in londen,is hij terug ben ik op kamp en dan is de zomer gedaan,ook zie ik hem amper zowiezo want hij zit op internaar,ik zie hem meestal maar 2 keer in de maand ofzo


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)Maar mijn probleem is dat ik hem de hele zomer niet ga zien hij is in Thailand waneer hij terug is ben ik in Italië,waneer ik terug ben zit hij in londen,is hij terug ben ik op kamp en dan is de zomer gedaan,ook zie ik hem amper zowiezo want hij zit op internaar,ik zie hem meestal maar 2 keer in de maand ofzo


    Ik zie mijn vriendin een maand niet in de zomervakantie? So what? Ik vermaak mezelf wel hoor :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    USB schreef:
    (...)Maar mijn probleem is dat ik hem de hele zomer niet ga zien hij is in Thailand waneer hij terug is ben ik in Italië,waneer ik terug ben zit hij in londen,is hij terug ben ik op kamp en dan is de zomer gedaan,ook zie ik hem amper zowiezo want hij zit op internaar,ik zie hem meestal maar 2 keer in de maand ofzo

    Oké, ik ga helemaal niet op vakantie en jij wel twee keer. Ik zie mijn vriendinnen ook de hele vakantie niet, maar ik vermaak me heus wel. :'''')
    Het zou anders niet best zijn, dan was ik elke vakantie gestorven. Mijn vriendinnen zijn namelijk hun hele vakantie op vakantie, omdat ze allemaal gescheiden ouders hebben.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jullie doen allemaal een beetje gemeen.
    Ik snap dat je het niet leuk vindt.
    Ik zie mijn vriendinnen ook niet altijd maar een hele zomervakantie zonder hun is echt k*t.
    Ga gwn iets doen met je ouders en met je andere vriendinnen.
    Het is vervelend maar zet je erover heen. hoe moeilijk het ook is mijn vriendinnen gaan van school af.. dus hun zie ik ook niet meer vaak.