• Dit hangt me de keel uit
    Ik haat het als iemand zegt tegen me emo ga je snijden op netlog omda ik thfan bn, vroeger eh: was da ni zo, ze zeiden wel vn ielk th maja tis u keuze en da wast ma nu is da da Tokio hotel helemaal word veracht en hoe komt da?! Door al die stomme th-fakers en wannabe emo's die denken da ze zogezegt emo zijn ma het ni zijn, en op Quizlet krioelt het ervan wedden dat er 93% Van de leden fakers zijn en 7% De echte fans, wedden? Op topics kan ik ze er allemaal uithalen, die maken th belachelijk en geeft th ne slechte naam, bv op netlog als er iemand ne fto zet vn Twincest en zegt da da geil is is da ne faker. Een echte fan gaat toch nooit da doen?! Da is Tom en Bill helemaal de afgrond induwen! Ik kan da dus echt ni af, en die stomme wemo's moeten stoppe me da gestoef vn da snijwerk vn hun.
    Op school nu da ik in kso zit is da wel geaanvaard want da is kso ma op de andere school vorig jaar was da ni te doen! echt ni! Tis de schuld vn die stomme fakers en wemo's! Heb ik gelijk???

    over dat twincest denk ik niet dat je gelijk hebt.
    er zijn véél, heel veel fans, waarvan ik zéker weet dat ze écht fan zijn, terwijl ze Twincest wel geil vinden enzo.

    Dus in dat opzicht ben ik het zowiezo al niet met je eens.
    En de rest tja, ik weet niet of je zwart op wit kunt zeggen dat dat de reden is waarom ToHo veracht wordt hoor.

    Toen ik net fan was was het al gezeik. en tokiohotel heeft ALTIJD al haters gehad.


    i need you like a heart needs a beat.

    over dat twincest denk ik niet dat je gelijk hebt.
    er zijn véél, heel veel fans, waarvan ik zéker weet dat ze écht fan zijn, terwijl ze Twincest wel geil vinden enzo.

    Dus in dat opzicht ben ik het zowiezo al niet met je eens.
    En de rest tja, ik weet niet of je zwart op wit kunt zeggen dat dat de reden is waarom ToHo veracht wordt hoor.

    Toen ik net fan was was het al gezeik. en tokiohotel heeft ALTIJD al haters gehad.


    Ik vind de verhalen mooii ma de plaatjes die zijn toch vreselijk da moe ge toch eerlijk in zijn, da is toch walgelijk. Ik ken iemand die 3 jaar fan is ze schrijft ne tc verhaal da vind ik ni erg ma ze haat de plaatjes ervan om da da de Kaulitzen belachelijk maakt. Want dan krijgen ze de opmerkingen vn: GROTE BEWIJS! ZE ZIJN GAY!

    Terwijl da fake is

    Hmm, nja th heeft ALTIJD al haters gehad. Vanaf het begin al, dat mensen zelfs fakeartikels maakten dat th dood was enzo -_-" En ik weet niet zu. Ik ben owk fan en wordt nooit uitgekakt enzo.. o.O Ik snap niet waarom mensen dat doen, zij zijn toch owk fan van een groep? Maar ik ben het eigenijk niet echt met je eens.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmmm,, ik ben het niet helemaal met je eens.


    I found myself in Wonderland.

    Dat van Twincest klopt niet
    De reden waarom dat niet klopt zeiden ze boven mij wel al..

    Ik hou van het verhaal, dat zou ik ook doen moest ik de hoofdrol spelen met mijn zus hoor A_A
    Maar de plaatjes gaan idd te ver o.O

    De rest heb je gelijk in ^^


    Let the Night embrace you

    En ik vind daar van die fakers en van die echte quizletters ook geen bal van waar hoor! De mods. die zijn alle fakers aan het verwijderen dus zoveel fakers zitten hiero niet meer hoor!


    I found myself in Wonderland.

    Laten we een beetje beleefd blijven, niet?
    Er zijn genoeg mensen die zichzelf snijden, zonder dat ze er iets aan kunnen doen. Als er toevallig enkelen Tokio Hotel fan zijn, who cares? Fan is fan. Twincest is bij vele fans geliefd, niet alleen bij die zogenaamde 'fakers'. Wees blij dat al die kinderen fan zijn, om welke reden dan ook! Als ze er niet waren, was Tokio Hotel lang niet zo populair geweest. ><


    Sing the song of the stars for me.

    Laten we een beetje beleefd blijven, niet?
    Er zijn genoeg mensen die zichzelf snijden, zonder dat ze er iets aan kunnen doen. Als er toevallig enkelen Tokio Hotel fan zijn, who cares? Fan is fan. Twincest is bij vele fans geliefd, niet alleen bij die zogenaamde 'fakers'. Wees blij dat al die kinderen fan zijn, om welke reden dan ook! Als ze er niet waren, was Tokio Hotel lang niet zo populair geweest. ><


    Ja daar ben ik nu volledig mee eens xP!


    I found myself in Wonderland.

    trek uu da nii aan wemo's zyn sukkel en ziielig kiendjes

    das juist wa ze wille da gij uu daar druk iin maakt! ^^

    doe gwn alsof uu da geen reed kan schele Xd

    Dat van Twincest, daar heb je like;geen gelijk! Ik bedoel, die mensen kunnen ook fan zijn, I mean, ik vind zulke plaatjes ook vet mooi enz, ben ik daarom een WannaB fan, I don't think so. Komop als iemand zegt dat die fan is is die fan, het is toch geen faker? Ik denk niet echt dat je in het fan zijn kunt fake. [/mijn mening]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik begin het een beetje zat te worden dat iedereen hier sanikt over FAN. De meeste die zich fan noemen zijn niet goed in hun hoofd. Die leven een tokio hotel leven. Lees die zin nog is. Juist ja, die slaat dus echt nergens op en toch is het zo!
    Als Tokio Hotel niet meer zal bestaan, weet niemand meer hoe ze zich moeten gedragen of hoe ze moeten leven omdat ze letterlijk een th-leven leiden.

    Ik snap ergens ook jou frustratie, maar dan heb ik zoiets van.. Jij weet toch beter.. Als jij een 'echte fan' bent zoals je laat blijken dat weet toch wel dat die "wemo's en fakers" toch maar een stelletje losers zijn die geen identiteit hebben?

    En of iemand nou twincest leuk vind of niet? Dat heeft er geen zak mee te maken of die dan wel of geen adoreerder van de muziek en de personen is. Kijk is om je heen, alleen maar pubers.. meisjes tussen ongeveer 10-18. Natuurlijjk vinden die seksverhaaltjes leuk.. Hallo zeg het zou bijna ongezond zijn als het niet zo was?!

    Ook een 'echt fan' geeft er geen reet om wat andere mensen van de band vinden, zolang zij/hij er maar van kan genieten..


    Wie du mir, so ich dir.

    Over dat Twincest ben ik het niet met je eens.
    Ik zit op een site en daar heeft ook een Twincest verhaal gestaan, maar dat meisje -heb ik overigens op msn- is super dol op TH en heeft nu zelfs kaartjes voor de After Party!

    Maar de rest moet ik je wel gelijk ingeven, mensen doen zich zelfs voor als Bill om naaktfoto's te krijgen... :S

    Verder zijn er tegenwoordig meer Wemo's van Emo's zelf, super zielig...

    En Tokio Hotel de grond inboren omdat ze er zelf geen fuck aan vinden vind ik ook een beetje laag xD


    I'm not an emo or whatever. I'm me!

    ik vind dat "fake fan" beetje raar
    ik ben ook niet volledig van maar dat maakt mij toch geen "fake fan"?!
    het gaat mij vooral om de muziek. en toevallig maken een stel hotte jongens het.

    dat "fake fan" snap ik dus niet helemaal.

    nouja en anders ben ik maar een fake fan maakt mij niet zoveel uit. mij gaat het om de goede muziek.

    [ nee ik ben niet sagerijnig mischien komt dit saggie ove rmaar ben ik niet hoor:P ]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Nog beter..
    Ik durf kneiterhard te zegge dat 5% of minder écht fan is van TH..
    En de rest allemaal fake.


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Twincest + bandcest word alleen maar gewaardeerd door de zogenaamde "echte" fans. Tja, ik weet niet hoe ik ze even anders wil noemen. Daarmee bedoel ik de fans die 2 jaar of langer fan zijn, ze niet van het liedje monsoon kennen, en ook niet van de tv-zender tmf, en die lekker meelachen als er grapjes worden gemaakt over de jongens. En die inderdaad ook wel inzien dat Bill niet 100% hetero is.


    Life is hard and then we die