• Het leven van Rosa Verdor staat volledig in het teken van de liefde. Op het landgoed wat ze van haar opa en oma heeft geërfd organiseert ze bruiloften. Vele stellen willen hun eeuwige liefde vast leggen op het terrein van landgoed “Tre Cipressi”. Er zijn al vele ja-woorden gevallen tussen de cipressen in Toscane, waaronder ook de ja-woorden van een groot aantal beroemdheden. De carrière van Rosa gaat als een speer, maar met haar liefdesleven gaat het iets minder. Ze heeft geen tijd om te daten en als ze een leuke jongen ontmoet is het vaak de broer van de bruidegom die na de bruiloft weer vertrekt. Nee, het liefdesleven van Rosa gaat niet over rozen, tot die ene speciale klant...



    "Only know you love her when you let her go. And you let her go" - Passenger


    - Volledig Nederlands geschreven
    - Bevat 16+
    - Ook gedeeltelijk een Memphis Depay fanfictie
    - Ik probeer minstens twee keer in de week te posten
    - The Weddingplanner


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Gebaseerd op Toscaanse Bruiloft toevallig? :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stalia schreef:
    Gebaseerd op Toscaanse Bruiloft toevallig? :3



    Jep. Dat heb ik ook aangegeven bij mijn verhaal zelf haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)


    Jep. Dat heb ik ook aangegeven bij mijn verhaal zelf haha.


    Als ik zelf klaar ben met mijn hoofdstuk zal ik even een kijkje nemen. Die film was al super leuk dus dan moet je verhaal dat ook wel zijn. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stalia schreef:
    (...)

    Als ik zelf klaar ben met mijn hoofdstuk zal ik even een kijkje nemen. Die film was al super leuk dus dan moet je verhaal dat ook wel zijn. ^^


    Ik hoop dat ik je niet teleurstel dan! :)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Haha ik wist niet dat dit gebaseerd was op Toscaanse Bruiloft, ik zat meer met de film The Weddingplanner in mn hoofd die nouja hetzelfde gaat.

    MrsSheen schreef:
    Haha ik wist niet dat dit gebaseerd was op Toscaanse Bruiloft, ik zat meer met de film The Weddingplanner in mn hoofd die nouja hetzelfde gaat.


    Dat was ook het eerste ik aan moest denken.

    @Mamo

    Ik heb een kijkje en een abo genomen.


    Physics is awesome

    Thanks! :D @Winhood


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Toch wel leuk al die jasper story's overal. I'm going to read it.

    Ibi is the best !!!(hoera)


    Firm believer of all that is magic

    Ik ken al die voetballers niet.. Ik denk dat ik toch een kijkje ga nemen en als het me bevalt neem ik een abo.


    26 - 02 - '16

    Ah leuk dat er ook mensen het willen lezen die niets met Jasper/voetbal hebben! :D


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Lol, ik dacht dat dit een verhaal zou zijn over een gay bruiloft van Depay en Cillessen. Zat ik daar even ver naast. :')

    Ik heb nooit iets met voetbal of met voetbalstories gehad, maar het idee lijkt me op zich best leuk. Ik neem een kijkje.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Lol, ik dacht dat dit een verhaal zou zijn over een gay bruiloft van Depay en Cillessen. Zat ik daar even ver naast. :')

    Ik heb nooit iets met voetbal of met voetbalstories gehad, maar het idee lijkt me op zich best leuk. Ik neem een kijkje.


    Hahahahaha, het kan nog alle kanten op.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik hoop dat je snel verder gaat.
    In tijden niet zo'n mooi geschreven verhaal gelezen ook al,
    Is het niet helemaal van jezelf vind het super leuk!
    En ik vind het altijd belangrijk dat het goed geschreven word!
    En ik heb een big time crush op jasper <3 haha!


    'Cuz i'm a superwoman , yes i am...'

    xAlma schreef:
    Ik hoop dat je snel verder gaat.
    In tijden niet zo'n mooi geschreven verhaal gelezen ook al,
    Is het niet helemaal van jezelf vind het super leuk!
    En ik vind het altijd belangrijk dat het goed geschreven word!
    En ik heb een big time crush op jasper <3 haha!


    Aw, leuk om te horen! Dankjewel! Ik heb de afgelopen tijd haast geen tijd gehad te schrijven, maar ik was van plan vanavond weer verder te schrijven!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."