• Mijn haar word altijd super vettig,daarjuist was het nog proper en nu is het plots heel vettig,mijn ouders vinden dat het te laat is om nu nog mijn haar te wassen maar morgen moet ik om 9.30 ergens zijn dus heeft er iemand een tip om haar minder vettig te laten lijken?Ik zal jullie een koekje geven


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Er bestaat volgens mij zo'n spray die het vet uit je haar zuigt, maar dat weet ik niet zeker :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Steek het op?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Maak je haar morgenochtend tijdens het douchen nat, en fohn het daarna droog. Dat helpt geweldig :')

    Sweeney schreef:
    Er bestaat volgens mij zo'n spray die het vet uit je haar zuigt, maar dat weet ik niet zeker :x
    Daar moet ik eens voor gaan kijken,maar ik moet op dit moment snel mijn haar kunnen ontvetten,ik hoorde dat koud water werkt maar ik ben niet zeker,maar ik wil geen risico's dat het erger wordt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Droogshampoo, spuit je gewoon op je haar en het is niet meer vettig.
    Maar op dit moment, weet ik niet wat je kan doen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 22:46 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Drizzle schreef:
    Droogshampoo, spuit je gewoon op je haar en het is niet meer vettig.
    Maar op dit moment, weet ik niet wat je kan doen.

    Jaa, dát bedoelde ik haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je haar opsteken ofzo, er iets leuks mee doen ofzo, ik weet het niet zo goed. :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Echt heel vaag, maar ik was elke dag mijn haar en dan blijft het gewoon schoon. Bij mij wordt het na een dag al vet, terwijl anderen één keer in een paar dagen hun haar wassen :']


    Caution first, always.

    Wat ik altijd doe? Vroeg opstaan en dan wassen :')


    -

    Droogshampoo ? (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    lalalaloveu schreef:
    Wat ik altijd doe? Vroeg opstaan en dan wassen :')

    Als je geen droogshampoo hebt , dan werkt talkpoeder ook :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    Als je geen droogshampoo hebt , dan werkt talkpoeder ook :3

    Niet aan te raden, dat blijft wit in je haar! Lijkt het net alsof je roos hebt :x


    -

    Stu schreef:
    Echt heel vaag, maar ik was elke dag mijn haar en dan blijft het gewoon schoon. Bij mij wordt het na een dag al vet, terwijl anderen één keer in een paar dagen hun haar wassen :']

    Dat is logisch. Je haar is gaat wennen aan het elke dag wassen met shampoo. Je haar kan dus minder lang zonder shampoo dan het haar van mensen die hun haar maar af en toe wassen.


    Gradually, then suddenly..

    Stu schreef:
    Echt heel vaag, maar ik was elke dag mijn haar en dan blijft het gewoon schoon. Bij mij wordt het na een dag al vet, terwijl anderen één keer in een paar dagen hun haar wassen :']


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.