• Weet iemand hoe je snel en makkelijk van puistjes afkomt??
    please help me.(H)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elke avond douche, en voordat je gaat slapen tandpasta op je puistje doen, zodat het in droogt.
    verder weet ik het eigenlijk niet. het is gewoon een fase waar je doorheen moet.

    Huid vaak reinigen ofzo. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Captivity schreef:
    Elke avond douche, en voordat je gaat slapen tandpasta op je puistje doen, zodat het in droogt.
    verder weet ik het eigenlijk niet. het is gewoon een fase waar je doorheen moet.

    Dan krijg je alleen maar een droge huid, en dat wil ook niemand. Of je huid wordt heel vettig.

    Ik raad aan om Pure Zone van L'Oreal Paris te kopen; werkt echt goed tegen puistjes en is goed voor de huid. c:
    Gebruikte ik in de puberteit, en heeft me altijd puistvrij gehouden, zelfs nu nog.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    (...)
    Dan krijg je alleen maar een droge huid, en dat wil ook niemand. Of je huid wordt heel vettig.

    Ik raad aan om Pure Zone van L'Oreal Paris te kopen; werkt echt goed tegen puistjes en is goed voor de huid. c:
    Gebruikte ik in de puberteit, en heeft me altijd puistvrij gehouden, zelfs nu nog.


    Oh bij mij werkt dat best goed, en ga douche, dan creme op mijn gezicht, en dan die tandpasta, dan is het de volgende dag al voor de helft minder ^^
    het ik heb eigenlijk nooit echt veel last van puistjes gehad :X

    Maar van pure zone heb ik inderdaad ook positieve reacties gehoord ^^

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 11:01 ]

    Wat ook nog kan is een speciale pil aan vragen die ook puistjes verminderd. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Je kan alles aanraden. Maar als je een huid als mij hebt ben je dik gefucked! :'D
    De dermatoloog heeft daarom voor mij antibiotica voorgeschreven die ik 3 maand moest innemen die mijn zwellingen waar acne zich bevond te verwijderen, en dat is het enige na al die kutcrème's dat heeft geholpen. Ik kreeg nog een zalf mee, die werkt wél. Het is dan ook iets dat de dermatoloog voorschreef, dan is het wel betrouwbaar en kijk. Mijn gezicht is nu véél puistlozer en zwellinglozer dan vorig jaar! :D
    Ik geloofde eerst niet dat het ging werken maar dat deed het gelukkig wel!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb de pil genomen en ben er zo'n beetje van af (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Captivity schreef:
    Elke avond douche, en voordat je gaat slapen tandpasta op je puistje doen, zodat het in droogt.
    verder weet ik het eigenlijk niet. het is gewoon een fase waar je doorheen moet.

    Juist geen tandpasta, in tandpasta zit allemaal van dat zeep en fluoride en dat moet je juist niet hebben. Daarom gaat het ook prikken als je dat doet.
    Ik raad je juist clearasil aan ofzo, of een goede creme voor je huid. En elke avond&ochtend je huid wassen met water gewoon, en goed slapen. _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ok thanks voor de reacties. en uhh pil helpt messchien wel mr niet voor mij. XD


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    In de -zout- zee zwemmen :3

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 11:27 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    uitknijpen


    plork: prachitg lichaam ontichelijke rot kop