• Hello!!

    Mijn oma heeft aan me gevraagd of ik nog een keer met haar ergens heen wil deze week. Natuurlijk wil ik dat, want over twee weken zie ik haar voor tien maanden niet meer. Nu mag ik iets uitzoeken. Het probleem is dat ik werkelijk geen idee heb wat we zouden kunnen doen. Veel leuke musea's heb ik al bezocht en alleen naar een stad gaan om te gaan winkelen vind ik ook niet echt leuk.
    Nu is mijn vraag of jullie misschien wat ideetjes hebben. Ik woon in de buurt van Utrecht en we gaan met de trein en de bus, dus het zou handig zijn als het in een stad met treinverbinding is.
    Alvast bedankt :D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Waar houdt je oma allemaal van?(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    misschien een tijdelijke expositie? Is er iets in de jaarbeurs ofzo?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ExpectoPatronum schreef:
    Waar houdt je oma allemaal van?(:


    beetje overbodig misschien om te quoten maar ik wou het ook vragen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    ExpectoPatronum schreef:
    Waar houdt je oma allemaal van?(:


    Historische musea of kunst exposities. Mijn oma vind al gauw iets leuk


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Dolfinarium?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Botanische tuinen? In Leiden zit echt een hele mooie, ben daar een paar jaar geleden met een soort van oma en mijn moeder geweest, was echt mooi (ook al vind ik bloemen nijs)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    In Amsterdam zit Body World – dat gaat, obviously, over het mensenlijk lichaam en such. Ze hebben daar échte lijken opengesneden en je kan alles zien enzo. Klinkt creepy maar het is best wel vet en interessant. Al snap ik het als je oma dat niet leuk vindt, haha. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    In Amsterdam zit Body World – dat gaat, obviously, over het mensenlijk lichaam en such. Ze hebben daar échte lijken opengesneden en je kan alles zien enzo. Klinkt creepy maar het is best wel vet en interessant. Al snap ik het als je oma dat niet leuk vindt, haha. c:


    omg daar wil ik ook nog een keer heen...

    anyways, botanische tuinen in leiden zijn wel een aanrader ja, daar ben ik met mijn oma ooit ook geweest!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ehm madurodam is wel leuk. Ehm corpus is ook vet. Wij zijn een aantal jarebt eug naar een wetenschapsmusseum waar je echt alles kon down. Dat is ook heel leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Madurodam? ehm nee ehm waarom niet het spoorweg musea?