• - Je benen moeten er goed uitzien. Je moet ze scheren, met weet ik veel welke bodymilk insmeren en laten bruinen zodat ze er een beetje toonbaar zijn.

    - Je dijbenen plakken aan elkaar en vooral in dit warme weer. Ook als je benen over elkaar legt, zweet je en blijft je huid plakken en dat is irritant. Je benen moeten wel tegen elkaar zijn - bijna - want anders lig je daar met open benen en de meeste mensen vinden dat niet charmant.

    - Je moet altijd voorzichtig gaan zitten, anders zit dat ding volledig slecht en zie je ofwel je panties of het ligt heel verfrommeld of het kruipt omhoog.

    - De jongens zijn zoals altijd zo irritant. Ze heffen die rokken altijd op in de hoop om een glimp op te vangen. Grow up assholes.

    - Ze zijn of veel te kort, of veel te lang waardoor het seutig wordt en als ze de juiste hoogte hebben, is het gemaakt uit een irritante stof of het is volledig bestempeld met een lelijke bloemetjes motief.

    - Het is bijna onmogelijk om je benen normaal op je bureau te leggen zondat er teveel inkijk verschijnt. Waar moeten mijn benen anders rusten.

    - Het voortdurende gezwier van links naar rechts. Waarom kunnen die dingen niet gewoon stil hangen, ik ben toch geen vijf jaar oud meer?

    - Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik kan totaal niet rijden op mijn fietsje met een rok. Voor die plooitjes allemaal goed zitten en je zelf normaal op je zadel zit, ben ik zeventig.

    - Er passen serieus nooit schoenen bij. Of het ligt aan mij of niet, maar mijn All Stars staan er nooit mooi onder, eerder het tegenovergestelde, terwijl op vele foto's die combinatie wel mooi lukt.

    En daarom ga ik dat ding nu uittrekken en opnieuw een vertrouwde jeansbroek aantrekken. Serieus, hoe doen jullie dat toch?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 12:55 ]


    Olive

    Ik draag die dingen eigenlijk nooit :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Amen_O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik draag meestal jurken, dan doe ik een legging aan en bijpassende schoenen erbij. Bijvoorbeeld ballerina's of slippers.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 12:55 ]


    <3

    Ik draag altijd spijkerrokjes. Lekker comfortabel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik haat broeken. (cat) Ik draag of rokjes, of een joggingbroek en heeeeeeel soms een broek, als ik bijvoorbeeld ergens heen ga waar rokjes gewoon not-done zijn, lol. Draag nu trouwens ook een rokje. (krul)


    wth.

    Haha kind toch. Ik hou alleen maar van poefrokjes. Jammer dat ik niet op Graspop was dit jaar om een nieuwe collectie in te slaan. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is niks voor mij. (:

    Whaha ik begrijp je XD wrm denk je dat ik die dingen alleen draag als het moet XD

    als ik op de fiets zit moet ik die dingen altijd vasthouden xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    En daarom draag ik nooit rokken :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mutant schreef:
    Amen_O_


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Backyard schreef:
    Ik draag die dingen eigenlijk nooit :'D


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    En ik die altijd dacht dat ik de enigste was :')


    Olive

    Ik heb zelfs geen rokken


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik draag rokjes met een longshirt eronder. Maar dat komt omdat ik meer een korte broekjes persoon ben. Het enigste rokje wat ik heb is zo'n hoge taille geval, met bloemetjes. En daar draag ik dan altijd een longshirt onder. En een panty. Of ja blote benen.
    Verder houd ik wel héél erg van blote benen en jurkjes :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Authors schreef:
    En ik die altijd dacht dat ik de enigste was :')
    Ik droeg vroeger ook nooit graag rokken tot ik die geweldige metalrokjes en kleedjes tegen kwam. x')
    Ik weet niet wat je op Chiaar dr verjaardag van mn rok vond, maar die kocht ik op in de Large nadat ik hem op graspop zag. Ik vind die kleedjes en rokjes gewoon echt leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?