• Heyy peepz,

    Vandaag heb ik mijn telefoon laten vallen -die ik net anderhalve week heb- en mijn scherm is een en al barst en de rechterbovenhoek is verbrijzeld -,-
    Iig ik heb overal plakband overheen geplakt omdat sommige plekken aardig scherp waren en ik moet zeggen plakband werkt best goed ^^
    Dus voor iedereen die screenprotector te duur vind..
    PLAKBAND IS DE OPLOSSING VOOR JOU :D

    Xx

    -staat dit topic hier goed..?-


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Eh, owkee? xD
    Of je moet gewoon niet zo onhandig zijn hem te laten vallen. Ik heb geen smartphone of iets, gewoon een Samsung klaptelefoon die al 7 jaar oud is. Geen krasje :Y) Als je hoort hoe snel de telefoons van tegenwoordig stuk gaan, het is gewoon flut kwaliteit!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gebruik tape. Iedereen houdt van tape.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    nerveus schreef:
    Eh, owkee? xD
    Of je moet gewoon niet zo onhandig zijn hem te laten vallen. Ik heb geen smartphone of iets, gewoon een Samsung klaptelefoon die al 7 jaar oud is. Geen krasje :Y) Als je hoort hoe snel de telefoons van tegenwoordig stuk gaan, het is gewoon flut kwaliteit!
    Ik heb een smartphone die uit mijn zak is gevallen tijdens full speed fietsen en die een uur in de sneeuw heeft gelegen (en ja hij leeft nog)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Roar schreef:
    Gebruik tape. Iedereen houdt van tape.
    DUCT TAPE


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...)DUCT TAPE


    Is niet doorzichtig(;


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Faelan schreef:
    (...)Ik heb een smartphone die uit mijn zak is gevallen tijdens full speed fietsen en die een uur in de sneeuw heeft gelegen (en ja hij leeft nog)


    Mijn oude smartphone ook :D minstens tien keer de straattegels van dichtbij bekeken xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Is niet doorzichtig(;
    Als er iets et mijn scherm is doe ik hem binnen in de winkel -_-


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    dance4ever schreef:
    (...)

    Mijn oude smartphone ook :D minstens tien keer de straattegels van dichtbij bekeken xD
    Ja en hij is gebruikt bij een potje busrugby


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Faelan schreef:
    (...)DUCT TAPE

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 22:37 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh, lijkt wel wat op mijn acties :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mooie oplossing! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat je in ieder geval níet moet doen, is je vader de telefoon/iPod geven om het scherm te vervangen. Dat liep bij mij niet goed af. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Styles schreef:
    (...)


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Square schreef:
    Wat je in ieder geval níet moet doen, is je vader de telefoon/iPod geven om het scherm te vervangen. Dat liep bij mij niet goed af. :W


    Haha arme telefoon/ipod ;p ik zal deze wijze raad niet vergeten


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Faelan schreef:
    (...) Ja en hij is gebruikt bij een potje busrugby


    Altijd leuk :'D
    Watvoor heb je?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."