• - Je benen moeten er goed uitzien. Je moet ze scheren, met weet ik veel welke bodymilk insmeren en laten bruinen zodat ze er een beetje toonbaar zijn.

    - Je dijbenen plakken aan elkaar en vooral in dit warme weer. Ook als je benen over elkaar legt, zweet je en blijft je huid plakken en dat is irritant. Je benen moeten wel tegen elkaar zijn - bijna - want anders lig je daar met open benen en de meeste mensen vinden dat niet charmant.

    - Je moet altijd voorzichtig gaan zitten, anders zit dat ding volledig slecht en zie je ofwel je panties of het ligt heel verfrommeld of het kruipt omhoog.

    - De jongens zijn zoals altijd zo irritant. Ze heffen die rokken altijd op in de hoop om een glimp op te vangen. Grow up assholes.

    - Ze zijn of veel te kort, of veel te lang waardoor het seutig wordt en als ze de juiste hoogte hebben, is het gemaakt uit een irritante stof of het is volledig bestempeld met een lelijke bloemetjes motief.

    - Het is bijna onmogelijk om je benen normaal op je bureau te leggen zondat er teveel inkijk verschijnt. Waar moeten mijn benen anders rusten.

    - Het voortdurende gezwier van links naar rechts. Waarom kunnen die dingen niet gewoon stil hangen, ik ben toch geen vijf jaar oud meer?

    - Ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik kan totaal niet rijden op mijn fietsje met een rok. Voor die plooitjes allemaal goed zitten en je zelf normaal op je zadel zit, ben ik zeventig.

    - Er passen serieus nooit schoenen bij. Of het ligt aan mij of niet, maar mijn All Stars staan er nooit mooi onder, eerder het tegenovergestelde, terwijl op vele foto's die combinatie wel mooi lukt.

    En daarom ga ik dat ding nu uittrekken en opnieuw een vertrouwde jeansbroek aantrekken. Serieus, hoe doen jullie dat toch?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 12:55 ]


    Olive

    Feedback schreef:
    Haha ik heb welgetelt 3 rokken, en ik doe die amper aan 8D

    Dat is meer dan mij D; ik heb er maar 1 D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik draag bijna altijd van de stoffen strakke rokjes van de H&M van 5 euro. Die zitten fijn (:
    Maar ik draag ik altijd in dikke panty of legging onder van 50 tot 100 den (: En que schoenen kan er dan alles onder. All stars, sneakers, hakken echt alles trek ik eronder aan (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 13:43 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Backyard schreef:
    Ik draag die dingen eigenlijk nooit :'D

    Ik heb 3 rokken en doe ze eens in de 2 maanden aan 8D
    vroeger droeg ik altijd rokken hoe overleefde ik dat O.o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Broeken ftw, jwz.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lovelyxxx schreef:
    Ik draag juist bijna alleen maar rokjes en jurkjes! xD


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ja, weet jij dat de binnenkant van mijn been al helemaal kapot is van het fietsen met rokjes? D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb t meer met jurkjes.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Haha,van al die dingen heb ik geen las. Ik heb altijd een panty of iets dergelijks er onder aan en ik doe nooit voorzichtig. Op een of andere manier blijft dat ding wel zitten of zit ik op zo'n manier dat je niks ziet.
    Gewoon een kwestie van slim met je lichaam om gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik draag gewoon rokjes als ik dat wil. Al zijn m'n benen geen gezicht, wat ik trouwens wel vind :'D Ze draaien alleen naar binnen. En ze zitten fijn als 't zomer is :'D :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb nu ff een rok aan maar daar zit een niet doorschijnend legging onder maar ik ga er niet mee fietsen :Y)


    Shoganai i ne~

    Wat de helft van Q heeft geen rokjes? Haha dat is juist vrouwelijk en daar doe je of sneakers of hakken onder aan. Benen scheren is niet zo moeilijk haha. Ik houd van rokjes jurkjes en shorts, heerlijk. Beter dan een spijkebroek met rokjes voel ik me veel vrouwelijker.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik draag altijd jurkjes met een legging en heel soms van de hoge rokjes :3

    Heb je al gedacht aan andere schoenen dan.
    Hier zijn all stars al lang uit de mode.


    -

    ILOVEROBBERT schreef:
    Wat de helft van Q heeft geen rokjes? Haha dat is juist vrouwelijk en daar doe je of sneakers of hakken onder aan. Benen scheren is niet zo moeilijk haha. Ik houd van rokjes jurkjes en shorts, heerlijk. Beter dan een spijkebroek met rokjes voel ik me veel vrouwelijker.

    Khep ze wel, maar heb geen zin in pijnlijke rode plekken tussen m'n benen door het schuren na een dag dragen. 't Mag dan wel vrouwelijker zijn, ik denk gewoon praktisch en doe mezelf geen onnodig zeer aan :]
    Dus, als ik rokken draag, draag ik er altijd een legging bij.
    'tZelfde gaat op voor hakken, lol.


    No growth of the heart is ever a waste