• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:26 ]

    Okay dat is wel lastig..
    Ik probeer iets te bedenken


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wooow, ik ben 1.68, en ik heb maat 36/37, waardoor er nergens hakken staan, Als jij nou wat van jou maat aan mij geeft? Hebben we allebei maat 39 ;D


    Follow your dreams. You're the only one who knows how to.

    Schuurmans schoenen? (:
    Daar hebben ze tot en met maat 43.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben 1.58 en heb 39/40, know the feeling. :')
    'Gelukkig' heb ik dan wel een diepe fetisj voor hakken e.d. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Stray schreef:
    Okay dat is wel lastig..
    Ik probeer iets te bedenken


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb ook maat 42 dus ik snap je probleem heel erg goed ;_; Ik haat het echt om schoenen te passen in winkels, want ik pas ze de helft van de tijd toch niet haha :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oei, dat is wel naaiend...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben 1.69 m en heb maat 40/41.

    Dit iets? Loopt vaak vanaf 42-46


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ik ben 1.62 m en ik heb maat 39 ook niet om heel blij te zijn das draag ik graag ook hakken
    OT; out das lastig >.<


    Shoganai i ne~

    Ik ben 1.60 en heb maat 36. Géweldig!
    ON: hier in Gouda hebben ze bij (bijna) elke kledingwinkel wel maat 41 hoor!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    IK BEN 1.80M HEB OOK MAAT 41 42 en heb steunzolen. ik ga naar Snoeren. daar maken ze steunzolen en z. het is wel duur. bij bovendeert hebben ze ook schoenen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb maat 41 en zo moeilijk is het niet voor mij is het totaal niet moeilijk om schoenen te kopen. En ik draag echt geen oma schoenen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb maat 40/41 dus ik ken je probleem wel een beetje. Via internet kun je vaak wel leuke schoenen in die maat vinden.
    Maar dat je in winkels alléén maar omaschoenen in die maat kunt vinden is ook overdreven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Idunno, ik ben 1.53 en heb maat 37 dus ik kan je echt niet helpen. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.