• TOPIC #2

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 22:05 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Deceptive schreef:
    Wacht... Is het dan de bedoeling dat je een filmpje opstuurt met een liedje dat je zingt?

    Ja, of nouja een filmpje dat je op Youtube zet. (het is niet verplicht om zelf in beeld te komen)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    (...)
    De eerste opdracht komt 20 juli online te staan. Maar als je een beetje logisch nadenkt weet je die al :3

    Oh ok dat is nog lang :/
    En ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, tot zover mijn logisch nadenken :'D

    Feedback schreef:
    (...)
    De eerste opdracht komt 20 juli online te staan. Maar als je een beetje logisch nadenkt weet je die al :3
    Ik wil me niet moeien, maar is dat niet een beetje laat? Ben je niet bang dat de deelnemers de wedstrijd daardoor zullen verwaarlozen. :X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik wil me niet moeien, maar is dat niet een beetje laat? Ben je niet bang dat de deelnemers de wedstrijd daardoor zullen verwaarlozen. :X

    @Passerby en Capulet: Ik weet dat het laat is, maar het kan niet anders. Ik ben van 6 juli tot 19 juli in Amerika, en daar heb ik geen computer mee. En anders ging het verwarrend worden als ik het nu begin, en dan kwam het niet meer uit. Dus daarom begint de wedstrijd van zodra ik terug ben van vakantie.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    (...)
    @Passerby en Capulet: Ik weet dat het laat is, maar het kan niet anders. Ik ben van 6 juli tot 19 juli in Amerika, en daar heb ik geen computer mee. En anders ging het verwarrend worden als ik het nu begin, en dan kwam het niet meer uit. Dus daarom begint de wedstrijd van zodra ik terug ben van vakantie.

    Hmm ik begrijp het :-) Dat is indd vervelend.
    Je zou natuurlijk ook de opdracht al geven en terwijl je op reis bent ze laten indienen, als je terug komt dan heb je zeker al een paar inzendingen :)
    Ik ben trouwens jaloers dat je naar Amerika gaat. Naar waar ga je? :9~

    Capulet schreef:
    (...)
    Hmm ik begrijp het :-) Dat is indd vervelend.
    Je zou natuurlijk ook de opdracht al geven en terwijl je op reis bent ze laten indienen, als je terug komt dan heb je zeker al een paar inzendingen :)
    Ik ben trouwens jaloers dat je naar Amerika gaat. Naar waar ga je? :9~

    Hm ik weet het, misschien doe ik dat ook, maar alleen als ik 10 deelnemers heb. En ik ga eerst voor een dag bij mijn familie in Atlanta, en dan vertrekken we samen met hen de volgende dag naar L.A. waar de heel de westkust afgaan (L.A., Hollywood, Las Vegas, Beverly Hills,..) en daar allemaal super leuke dingen gaan doen :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    (...)
    @Passerby en Capulet: Ik weet dat het laat is, maar het kan niet anders. Ik ben van 6 juli tot 19 juli in Amerika, en daar heb ik geen computer mee. En anders ging het verwarrend worden als ik het nu begin, en dan kwam het niet meer uit. Dus daarom begint de wedstrijd van zodra ik terug ben van vakantie.
    Ah begrijpelijk. :)
    Of je kan ook altijd je deadline voor de eerste keer wat lang houden en dan kan je na je reis kijken, maar uiteindelijk is het jouw wedstrijd en moei ik me er niet mee. x')
    Sorry, het was enkel als tip enzo bedoelt, ik wil niet overkomen als een moeibal. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Feedback schreef:
    (...)
    Hm ik weet het, misschien doe ik dat ook, maar alleen als ik 10 deelnemers heb. En ik ga eerst voor een dag bij mijn familie in Atlanta, en dan vertrekken we samen met hen de volgende dag naar L.A. waar de heel de westkust afgaan (L.A., Hollywood, Las Vegas, Beverly Hills,..) en daar allemaal super leuke dingen gaan doen :'D

    Omg ik wil meeee :9~
    Je ziet maar wat je doet, ik moei me er verder niet mee haha (zip)

    Capulet schreef:
    (...)
    Omg ik wil meeee :9~
    Je ziet maar wat je doet, ik moei me er verder niet mee haha (zip)

    Haha :'D Het valt af te wachten of er zich nog deelnemers melden of niet :3


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik zoek nog 5 mensen!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik wil wel meedoen, maar zo heel goed kan ik nu ook niet zingen en ik mag binnenkort zelf eentje starten. :X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn halve familie woont in Amerika ;D

    Passerby schreef:
    Ik wil wel meedoen, maar zo heel goed kan ik nu ook niet zingen en ik mag binnenkort zelf eentje starten. :X

    Dus doe je dan mee of niet?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Login schreef:
    Mijn halve familie woont in Amerika ;D

    Nice! Bij mij.. 1/4 ^^


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    (...)
    Dus doe je dan mee of niet?
    Ik weet niet, het is natuurlijk jammer als de opdracht me dan niet ligt enzo. :/
    Ik kan het natuurlijk altijd proberen ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?