• Dit is wel een lang verhaal dus...

    Dit gaat over over mijn beste vriend en ik weet niet wat ik ermee moet, daar gaan we:

    Ik leerde hem kennen zo'n 3/4 jaar geleden en de klik was er meteen. Ik vond hem eigenlijk best leuk en toen er kermis was in ons dorp, zaten we samen in de octopus. Ik wilde hem vetellen hoe ik over hem dacht maar aangezien hij iemand anders leuk vond, vroeg ik hem om mijn mijn beste vriend te zijn en hij zei is goed. Toen later viel het contact even weg en toen stond hij voor mijn deur en het contact was er weer. Ik heb het gevoel tot twee maanden geleden onderdrukt en zwaar. Ik vind hem leuk da's zeker maar daarbij is er iets raars; Zie ik hem vrij regelmatig en hij is niet bij mij dan mis ik iets wat ik niet kan beschrijven maar dat het wel met hem heeft te maken. Mar als ik hem langer niet zie dat is het weg. Een kleine maand geleden heb ik het hem verteld, dat ik hem leuk vind, en hij reageerde hoe een egte vriend zou doen en dat had mij egt geraakt omdat ik dat nooit gewend ben. En daarbij: hij heeft een vriendin waar hij zielsgelukkig mee is en dat respecteer ik egt!! Alss hij maar gelukkig is, zo denk ik.

    En dan denk ik dat het ook weer egoïstisch is omdat ik alleen aan andere denk en niet aan mezelf...

    Wat denken jullie eigenlijk....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sorry maar ik snap je hele verhaal niet echt.

    Hirasawa schreef:
    Sorry maar ik snap je hele verhaal niet echt.


    Oke dan in het kort; ik vind mijn beste vriend leuk en al 3/4 jaar en ik vind dat ik egoïstisch ben omdat ik altijd aan andere denk en niet aan mezelf zoiets??


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat is niet egoïstisch van je hoor. Het is superiors dat je hem zijn geluk gunt. Maar je kan er bovendien ook niets aan veranderen, want hij vond dus al iemand anders leuk en heeft al een vriendin. Dus het i een heel moedige beslissing geweest om hem gewoon als vriend te behouden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Dat is niet egoïstisch van je hoor. Het is superiors dat je hem zijn geluk gunt. Maar je kan er bovendien ook niets aan veranderen, want hij vond dus al iemand anders leuk en heeft al een vriendin. Dus het i een heel moedige beslissing geweest om hem gewoon als vriend te behouden.

    Ik was bang om hem te verliezen toen ik hem dit vertelde dus...
    Toen ik hem dit vertelde stond ik te janken en hij zei dat we altijd vrienden zouden blijven dus ja. En ik vind persoonlijk dat hij egt een zeldzaamheid is onder jongens...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Egoïstisch = alleen of meestal aan jezelf denken.

    Dus je bent niet egoïstisch, het is heel lief van je dat je hem zijn geluk gunt.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Beatles schreef:
    Egoïstisch = alleen of meestal aan jezelf denken.

    Dus je bent niet egoïstisch, het is heel lief van je dat je hem zijn geluk gunt.


    Ik wil later psychologie doen en de betekenis is ook als je alleen aan andere denkt en jezelf zeg maar vergeet dus ja...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    Ik wil later psychologie doen en de betekenis is ook als je alleen aan andere denkt en jezelf zeg maar vergeet dus ja...


    Ah, ok. Nu ik er terug over nadenk, het is wel lief van je, maar je moet niet altijd aan andere mensen denken, anders wordt je heel ongelukkig, wees daar maar zeker van.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Hij heeft iemand waar hij gelukkig mee is, en jij respecteerd dat, daar heb ik al respect voor(:

    enn.. Jij kan altijd iemand anders ontmoeten (:

    Life isn't over


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    HappyBoompje schreef:
    Hij heeft iemand waar hij gelukkig mee is, en jij respecteerd dat, daar heb ik al respect voor(:

    enn.. Jij kan altijd iemand anders ontmoeten (:

    Life isn't over


    Oke maar ik heb het kut, rotte gevoel dat dit niet over gaat aaargh!!!!:@

    Sorry voor het schelden...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."