• TOPIC #2

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 22:05 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nog maximum 2 personen die zich kunnen inschrijven! Dan krijgen jullie sneller de opdracht, dus ook meer tijd voor de opdracht! Anders moeten jullie wachten tot 20 juli en dan hebben jullie maar een week.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Oké mensen, ik ga de inschrijving SLUITEN! We hebben 14 deelnemers, dat lijkt me wel genoeg. ^^ Ik ga nu de eerste opdracht online zetten!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 10:11 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    1ste opdracht te vinden hier boven of HIER!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 17:14 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Veel succes iedereen!

    Ik ben benieuwd welk liedje iedereen kiest gheheee :3

    Rango schreef:
    Ik ben benieuwd welk liedje iedereen kiest gheheee :3

    Ik ook. Ik vraag me bij deze opdracht ook af of ze nu gaan kiezen voor een nummer dat echt goed bij hun stem past of voor een nummer dat ze gewoon leuk vinden.
    We zullen het wel zien. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    Ik ook. Ik vraag me bij deze opdracht ook af of ze nu gaan kiezen voor een nummer dat echt goed bij hun stem past of voor een nummer dat ze gewoon leuk vinden.
    We zullen het wel zien. (A)


    Haha ja indd (:

    What to choose, what to choose.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Nevermind, Abo vergeten

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 20:44 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Oh w8 ik nee ook efven een abbo

    Saepe schreef:
    (...)
    Ik ook. Ik vraag me bij deze opdracht ook af of ze nu gaan kiezen voor een nummer dat echt goed bij hun stem past of voor een nummer dat ze gewoon leuk vinden.
    We zullen het wel zien. (A)

    Dàt is juist het moeilijke :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Jammer, ik had ook wel willen meedoen..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Drizzle schreef:
    Jammer, ik had ook wel willen meedoen..

    Gisteren kon je je nog inschrijven. Maar.. je mag anders wel meedoen, dan komen we mooi uit aan 15 deelnemers? De eerste opdracht staat pas sinds gisterenavond online en niemand heeft al ingeleverd. Het is jouw keuze of je nog mee wil doen of niet?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    (...)
    Gisteren kon je je nog inschrijven. Maar.. je mag anders wel meedoen, dan komen we mooi uit aan 15 deelnemers? De eerste opdracht staat pas sinds gisterenavond online en niemand heeft al ingeleverd. Het is jouw keuze of je nog mee wil doen of niet?


    Ja, ik wil graag meedoen :D Dankje!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 18:46 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    hmm wat ga ik kiezen....


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return