• Ik had mijn leerkracht Nederlands vertelt over Quizlet omdat hij nogal geïnteresseerd was in mijn schrijven en hij al eens een verhaal van mij gelezen had en nu zei hij op de laatste schooldag. "Ja, Quizlet lijkt me een leuke site ik denk dat ik ook een profiel ga aanmaken."
    Als hij dat serieus doet ga ik gillen ö
    Hoe was jullie laatste schooldag?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn lerares zei dat ze mijn stories zou lezen.
    Ik vond het wel een goed idee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    C18 schreef:


    ^
    Mijn reactie.


    HAHHAHA omg best erg eigenlijk ja.


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Whahahhaa xD een leraar xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Succes ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb nog pwweek haha.
    Ik zou echt niet willen dan docenten van mn school een account aan zouden maken.
    Nouja van een paar zou ik het miss niet heel erg vinden, als die mij dan maar niet vind ;o

    Gezellig. Laten we dan een maandelijke leerlingen-leerkrachten koffieklets houden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Scandal schreef:
    Ik zou me doodschamen zou mijn leerkracht op Q zitten. x]


    Love isn't blind, It's retarded.

    Oké, lol.
    Dan leest hij dit topic, en weet hij wie jij bent, en vervolgens leest hij allerlei persoonlijke dingentjes over jou, en komt hij op school naar je toe, om je met je problemen te helpen x'0


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    Oké, lol.
    Dan leest hij dit topic, en weet hij wie jij bent, en vervolgens leest hij allerlei persoonlijke dingentjes over jou, en komt hij op school naar je toe, om je met je problemen te helpen x'0


    haha, ik post amper problemen op Q dus daar zal ik al geen last mee gaan hebben maar als hij dat in zijn hoofd haalt ga ik grof worden ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ooh ik zou echt doodgaan als mijn leraren mij hier zouden ontdekken zeg. Haha nou, ik hoop voor je dat hij je niet ontdekt. Haha.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat lijkt me best verrot :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ö
    Kun je zijn profiel geven als ie dat echt doet? =D

    Hahaha, omg! Leraren op Q. Het einde van de wereld is echt nabij..


    I was an angel living in the garden of evil

    LOL :Y)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Ik zit nog een fucking week op school plus sportdag en boeken inleveren. & ik heb normaal aankomende maandag vrij maar moet voor 1 DAMN'D TOETS NAAR SCHOOL.
    De leraar komt speciaal om ons die toets dan te geven, mens doe niet lastig en geef hem eerder! D:

    Oh en ik wil dat je leraar hier komt. 8D
    lijkt me echt stoer.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 19:01 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333