• Ik zette net een gedichtje op Girlscene. Topictitel was "Ik was depressief. En toen schreef ik dit."
    Krijg ik dit als reactie:

    Niks mis met het gedicht maar de manier waarop je aandacht probeert te trekken is helemaal niet nodig als het echt goed is lezen mensen het van zelf.

    Like, ik hoef geen aandacht van mensen die ik niet ken? Ik wilde alleen maar iemands mening over dat gedichtje hebben. Jezus, stelletje zeikerds. Dan vind ik Q toch leuker :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mee eens


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Q is gewoon geniaal :'D


    Shoganai i ne~

    Q is ook leuker. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Vind je titel wel een beetje vaag, je bent niet 'even depressief' No offence though. Maarja, op Girlscene zitten sowieso allemaal vage mensen die alleen maar tering agressief reageren :')

    Daarom is het enigste keer dan ik op girlscene zat, de keer dat ik daar die hard aan het spammen was (krul)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Q is ook leuker :3
    ik ken dat andere niet eens maarja <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Quizlet is beter omdat je nieuwe mensen kunt ontmoeten.
    En leuker dingen kunt doen.Het is hier gezellig.
    Je zou het hier je thuis kunnen noemen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Songbird schreef:
    Q is ook leuker. (krul)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sleutelbloem schreef:
    Mee eens


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wat kunnen mensen zeuren zeg, moeten ze eens op Quizlet kijken, met al die titels waarvan je soms niet eens weet wat voor topic 't nou is, dan worden ze gek xd
    Nee, maar ik vind het een beetje overdreven hoor, zeg dan op z'n minst iets als "je had het topic wel beter een andere titel kunnen geven", inplaats van dit chagrijnige gedoe.

    Trouwens, mogen wij dat hippe gedichtje van jou ook lezen? (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Jaa, echt ik heb ook een tijdje op Girlsscence gezeten, en echt die mensen daar zijn super chagrijnig. ben snel weer terug naar Q gegaan, daar is iedereen een stuk vriendelijker.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Songbird schreef:
    Q is ook leuker. (krul)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Girlscene zuigt big balls. Drie keer raden op welke site ik zat voor ik op Q kwam (nerd).


    No growth of the heart is ever a waste

    Hooligan schreef:
    Vind je titel wel een beetje vaag, je bent niet 'even depressief' No offence though. Maarja, op Girlscene zitten sowieso allemaal vage mensen die alleen maar tering agressief reageren :')


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Oh, wajo, die lees ik echt net ook op girlscene.
    Maar, de meeste mensen op GS zijn beetje snel op hun teentjes getrapt.


    I hope heaven needs you more than I do now.