• Hey hey!

    Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig of er meer mensen hier op Q zijn die ook Grepolis spelen :')
    Zelf speel ik op de werelden Githion en Ithaka onder de naam EwijnDelahaye.

    Voor de nieuwsgierigen; grepo in het kort:

    In dit strategiespel nemen spelers de rol aan van heerser over een kleine Sollte polis in de klassieke Oudheid. Verschillende goden helpen de spelers eerst om de heerschappij over hun eigen eiland te krijgen om later in het spel andere eilanden te veroveren.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 16:32 ]


    Stenenlikker

    Ik heb het gespeeld en ik vond het best leuk, maar net zoals in Tribal Wars, steek ik er veel te veel tijd in om dan op ondankbare wijze overgenomen te worden... Ik ben die spelletjes een beetje beu, omdat ze altijd op een flop uitdraaien. :p


    Let the Night embrace you

    Katarina schreef:
    Ik heb het gespeeld en ik vond het best leuk, maar net zoals in Tribal Wars, steek ik er veel te veel tijd in om dan op ondankbare wijze overgenomen te worden... Ik ben die spelletjes een beetje beu, omdat ze altijd op een flop uitdraaien. :p


    Ik heb het geluk om in een fijne alliantie terecht te zijn gekomen waar ik een aantal vrienden gemaakt heb :') Heb het zelfs geschopt tot diplomate en leiding van de wing :'D
    Maar op Githion wordt ik bijvoorbeeld nu wel door mijn aliantie in de steek gelaten en moet ik mezelf maar zien te redden. Mijn vrienden zijn al gestopt op die wereld, duurt denk ik niet lang tot ik volg.


    Stenenlikker

    Ja, een goede alliantie kan wonderen doen. Daar heb ik nog niet veel geluk mee gehad.
    Laatste keer ben ik overgenomen terwijl ik op school zat. 's Morgens alls in orde, ik kom thuis na school en alles was weg. Dat is vreselijk na maanden spelen, want ik kon er niet eens iets tegen doen. :c


    Let the Night embrace you

    Vroeger ooit eens gespeeld, maar ben ermee gestopt omdat ik het niet leuk genoeg vond. Tribal Wars heb ik ook heel lang gespeeld (en scripts voor geschreven om dingen voor mezelf makkelijker te maken), maar ben er na een tijdje mee gestopt, omdat ik er niks meer aan vond. Niet dat ik slecht was, stond samen met mijn clan/faction/whatever een lange tijd op nummer 1 :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.