• Gaan we weer


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Captain schreef:
    (...)
    1.58 is geen normale lengte hoor xd
    Dat is eigenlijk te klein... :x
    Normale lengte is 1.70

    Dat vindt ik eigenlijk al klein. Bij mij op school ben ik echt de kleinste (1.69).


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RestlessSoul schreef:
    LetMeBe, stalk jij mij nog steeds? want ik merk er niks van ^^

    Hahahaha wil je dat soms ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Dat vindt ik eigenlijk al klein. Bij mij op school ben ik echt de kleinste (1.69).


    hier niet ik ben 1. 62


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Oeeeeh, die is goed ;D
    Gelukkig heb ik daar geen last van, want die mensjes vallen zelf om als ze tegen me aanbeuken

    Haha, daar heb ik echt geen last van. Als iemand het bij mij flikt dan ligt die in twee tellen op de grond met een gebroken kaak en een bloedneus. :x
    Maar ik ben ook niet voor niks een vechter hè. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Dat vindt ik eigenlijk al klein. Bij mij op school ben ik echt de kleinste (1.69).

    Amaaai! Wat voor reuzen zitten er bij jou op school? Ik ben echt nog groot op die van mij hoor en ik ben 1.70 :x
    Maar in België zijn de mensen over het algemeen wel kleiner dan in Nederland.


    Where there is a sea there are pirates...

    ik ga even eten


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, daar heb ik echt geen last van. Als iemand het bij mij flikt dan ligt die in twee tellen op de grond met een gebroken kaak en een bloedneus. :x
    Maar ik ben ook niet voor niks een vechter hè. :'D

    Meeeh voordat ik ga slaan moet je echt iets goed fout doen. Maar dan kun je wel direct naar het ziekenhuis ;D

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Hahahaha wil je dat soms ^^

    Dat niet, maar ik vroeg het me af xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ever schreef:
    ik ga even eten

    Eet smakelijk


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ever schreef:
    ik ga even eten

    :8


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Amaaai! Wat voor reuzen zitten er bij jou op school? Ik ben echt nog groot op die van mij hoor en ik ben 1.70 :x
    Maar in België zijn de mensen over het algemeen wel kleiner dan in Nederland.

    Maar zou dat zoveel schelen?
    Dan kom ik wel in België wonen, ik ben het echt zát de kleinste te zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ga volgend weekend naar Parijs! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mensjes, ik ga even gamen. Heb ik al zolang niet meer gedaan en als ik het al wou dan trokken jullie me terug naar dit topic. Dus nu ga ik echt even gamen.
    Daag <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Exposito schreef:
    Ik ga volgend weekend naar Parijs! *O*

    We know sweetheart


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Exposito schreef:
    Ik ga volgend weekend naar Parijs! *O*

    Oeeeh, gaaf!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RestlessSoul schreef:
    Mensjes, ik ga even gamen. Heb ik al zolang niet meer gedaan en als ik het al wou dan trokken jullie me terug naar dit topic. Dus nu ga ik echt even gamen.
    Daag <3

    Hahahahaha have fun :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the