• Twee weken geleden had ik een topic aangemaakt over mijn nieuwe username, Shirtsleeves, en dat ik daarna nog een keer mijn username zou veranderen en dan weer terug zou krabbelen naar Mulleroni. Dit is dan nog steeds mijn plan. Dus... mijn nieuwe username is Horings! *O*

    Het is de achternaam/bromance van Luke Hemmings en Niall Horan. Horings, dus. Nou ja, ik weet niet of dit de ''officiële'' benaming ervoor is, maar dit toverde ik eruit.

    Alright - welke username heb jij het langst gehad? Hoe lang was dat dan precies?

    Mulleroni: Mulleroni staat voor Mullingford en Peperoni. Ik was ooit Mullingford en een vriendin van mij op Quizlet heette toen Peperoni. Met die usernames zijn we bevriend geworden en dus kwamen we op het idee om daar shipnamen mee te maken. Ik Mulleroni en zij Peperford.

    Shirtsleeves: Een liedje van Ed Sheeran.

    En nu ben ik nieuwsgierig welke username jij van de drie het leukst/beste vinden. Zou je zo vriendelijke willen zijn deze vraag even te beantwoorden?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 20:49 ]

    Welke username van deze drie vind je het leukst?


    Pretty is just a pretty word.

    Shirtsleeves, omdat het geen shipnaam is. Om een af andere reden krijg ik een ontzettende afkeer van shipnamen. Waarschijnlijk omdat het me doet denken aan bromances en daar houd ik niet zo van. Ed Sheeran is ook leuk tho.

    Ik heb het langst de username Troll gehad, geloof ik. Die heb ik zelfs een keer teruggenomen. ;3

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 20:45 ]


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Shirtsleeves, omdat het geen shipnaam is. Om een af andere reden krijg ik een ontzettende afkeer van shipnamen. Waarschijnlijk omdat het me doet denken aan bromances en daar houd ik niet zo van. Ed Sheeran is ook leuk tho.

    Ik heb het langst de username Troll gehad, geloof ik. Die heb ik zelfs een keer teruggenomen. ;3

    Jij hebt superveel usernames gehad. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Horings schreef:
    (...)
    Jij hebt superveel usernames gehad. :Y)


    I know right? En ik ga er nog veel meer nemen (bloos)


    26 - 02 - '16

    Waar staat Mulleroni eigenlijk voor – Annemarije?
    Ik heb trouwens voor die gekozen, aangezien die naar mijn mening het 'lekkerst' klinkt in mijn oren.

    Ik denk dat ik Paracosm het langst gehad. . . Maar Vandinha ook wel.


    Vandinha schreef:
    Waar staat Mulleroni eigenlijk voor – Annemarije?
    Ik heb trouwens voor die gekozen, aangezien die naar mijn mening het 'lekkerst' klinkt in mijn oren.

    Ik denk dat ik Paracosm het langst gehad. . . Maar Vandinha ook wel.

    Mulleroni staat voor Mullingford en Peperoni. Ik was ooit Mullingford en een vriendin van mij op Quizlet heette toen Peperoni. Met die usernames zijn we bevriend geworden en dus kwamen we op het idee om daar shipnamen mee te maken. Ik Mulleroni en zij Peperford. (:

    Ik like Paracosm, maar dat is waarschijnlijk omdat ik die van jou het meest voorbij heb zien komen.


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni vindt ik toch jouw mooiste. Maar ik wist niet eens dat dat een ship was.:'D

    Dooddoenervo heb ik alles bij elkaar minstens twee jaar gehad, maar ik zou niet verbaasd zijn moest Debbaut dat record verbreken.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Horings schreef:
    (...)
    Mulleroni staat voor Mullingford en Peperoni. Ik was ooit Mullingford en een vriendin van mij op Quizlet heette toen Peperoni. Met die usernames zijn we bevriend geworden en dus kwamen we op het idee om daar shipnamen mee te maken. Ik Mulleroni en zij Peperford. (:

    Ik like Paracosm, maar dat is waarschijnlijk omdat ik die van jou het meest voorbij heb zien komen.


    Ik vind het echt geniaal dat jullie allebei een shipname hebben genomen en daardoor 'bij elkaar hoorden (horen)'.

    Inderdaad – ik had Paracosm op het moment dat ik mod werd ; ik ken jou ook voornamelijk met Mulleroni, hetzelfde verhaal.
    Maar Vandinha is eveneens een van m'n favorieten ^^ En Walt. . . Misschien neem ik die ook nog eens terug.


    Dit is moeilijk en ik ga nog even wachten met stemmen voor ik het zeker weet, haha.

    Vandinha schreef:
    (...)

    Ik vind het echt geniaal dat jullie allebei een shipname hebben genomen en daardoor 'bij elkaar hoorden (horen)'.

    Inderdaad – ik had Paracosm op het moment dat ik mod werd ; ik ken jou ook voornamelijk met Mulleroni, hetzelfde verhaal.
    Maar Vandinha is eveneens een van m'n favorieten ^^ En Walt. . . Misschien neem ik die ook nog eens terug.

    Haha - we horen nog steeds bij elkaar. (bloos)

    Walt klinkt ook leuk. Wat betekent het? Paracosm is still my number one. :Y)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 20:52 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Horings schreef:
    (...)
    Haha - we horen nog steeds bij elkaar. (bloos)

    Walt klinkt ook leuk. Wat betekent het? Paracosm is still my number one. :Y)


    Vandinha is de Braziliaanse benaming voor Wednesday Addams – die heb ik mede genomen door Maia (die heeft Morticia als haar username). Walt is de voornaam van Mr. Disney – mijn held. Paracosm is een fantasiewereld die kinderen/volwassenen bedenken en is het afgelopen jaar naar voren gekomen in een hoorcollege van m'n studie :Y)


    Mulleroni. Daar herken ik je het beste van, van die 3. Plus ik vind het onwijs leuk klinken! c:

    Ik heb BlackMagic het langste gehad van al mijn usernames. Toch wel meer dan een jaar- denk ik. :p

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 20:55 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Mulleroni. Daar herken ik je het beste van, van die 3. Plus ik vind het onwijs leuk klinken! c:

    Ik heb BlackMagic het langste gehad van al mijn usernames. Toch wel meer dan een jaar- denk ik. :p

    Ik ken jou van FloraBunce, hehe good old times! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Vandinha schreef:
    (...)

    Vandinha is de Braziliaanse benaming voor Wednesday Addams – die heb ik mede genomen door Maia (die heeft Morticia als haar username). Walt is de voornaam van Mr. Disney – mijn held. Paracosm is een fantasiewereld die kinderen/volwassenen bedenken en is het afgelopen jaar naar voren gekomen in een hoorcollege van m'n studie :Y)


    Oh, die van Walt en Paracosm zijn te gek. Maar, again, komt Paracosm het beste uit de bus! Fascinerende betekenis.


    Pretty is just a pretty word.

    Horings schreef:
    (...)
    Ik ken jou van FloraBunce, hehe good old times! ^^


    Vreselijkste naam ooit! :'D hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Horings klinkt als honing, haha. Maar ik persoonlijk vind Shirtsleeves het leukst. ^^

    Ehm, Novoselic, denk ik. Ik wijzig 'm elke maand, maar Novoselic heb ik geloof ik anderhalve maand gehouden omdat ik er zo gehecht aan was.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it