• Members of the WAG-gang

    Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    ReinaxRamos - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Exposito - Elena - WAG van David Villa.
    Ventimiglia - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Roadrunner - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Songbird - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Number4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 10:08 ]


    Hope goes lost but never dies.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Number4 schreef:
    Oke stomste vraag. Luchtalarm?
    Dat ken ik hier niet hoor.


    In NL iedere 1ste maandag van de maand om 12 uur gaat het luchtalarm. Dat is een alarm voor noodgevallen, als er bijvoorbeeld brand is en er komen schadelijke stoffen vrij. Dan gaat het luchtalarm in die omgeving af. Mensen moeten dan naar binnen, ramen en deuren sluiten en de tv of radio aan doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hier
    Als je wilt dat ik een one shot over wat dan ook schrijf, moet je hier eventjes kijken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Discography schreef:
    Het zou maar eens serieus een bom zijn, om een 12 uur, de eerste maandag van de maand. Dat faalt dan enorm :W
    Dat was toen in Rusland, iets met weet ik veel wat, twee jaar geleden, toen gingen ze voor de grap een luchtalarm af laten gaan in de klas, die hebben ze dan op mobiel weet je wel, dus ik dik in paniek en ging onder de tafel zitten
    WAS HET EEN GRAP (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Roadrunner schreef:
    (...)

    In NL iedere 1ste maandag van de maand om 12 uur gaat het luchtalarm. Dat is een alarm voor noodgevallen, als er bijvoorbeeld brand is en er komen schadelijke stoffen vrij. Dan gaat het luchtalarm in die omgeving af. Mensen moeten dan naar binnen, ramen en deuren sluiten en de tv of radio aan doen.

    Ahw. Hha. Hier bellen ze op je telefoon. Hha. Bellen ze heel de gemeente rond. Wij zaten toen in Brussen en er was hier niet ver van ons een chemisch ding in brand geschoten. Ons ramen stonden nog doodleuk open hhe.


    Tears are words the heart can't say.

    Naam van de persoon; Rafael Nadal (wbw)
    Je eigen naam; Elena Villa (wbw)
    Leeftijd; 16
    16+; JUAAAAAAAAAAAA :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Discography schreef:
    (...)
    haha wow, ik hoor er altijd maar éen.

    But i'm awesome. (joehoe)

    Nee maar al die wijken buiten Rotterdam zijn nu nog aparte steden. Dus die hebben ook allemaal een eigen luchtalarm. Als je in het centrum loopt hoor je er soms 4 of 5 door elkaar.
    Maar ze willen die wijken binnenkort ook gewoon tot Rotterdam gaan rekenen, aangezien het er gewoon tegenaan ligt.


    Hope goes lost but never dies.

    Serieus als er hier elke maandag een luchalarm afgaat kun je me onder de grond leggen. Ik flip al genoeg.


    Tears are words the heart can't say.

    Number4 schreef:
    (...)
    Ahw. Hha. Hier bellen ze op je telefoon. Hha. Bellen ze heel de gemeente rond. Wij zaten toen in Brussen en er was hier niet ver van ons een chemisch ding in brand geschoten. Ons ramen stonden nog doodleuk open hhe.


    Omg, dat is kei traag. Een luchtalarm is vet handig, vooral in de grote steden. Nijmegen kan echt niet alle inwoners bellen. Dat zijn er veel te veel in NIjmegen zelf alleen al. En dan nog de omliggende dorpen o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Roadrunner schreef:
    (...)

    Omg, dat is kei traag. Een luchtalarm is vet handig, vooral in de grote steden. Nijmegen kan echt niet alle inwoners bellen. Dat zijn er veel te veel in NIjmegen zelf alleen al. En dan nog de omliggende dorpen o.O
    Hengelo ook, ookal weet ik niet of Hengelo een grote stad is, ik vind van wel *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Roadrunner schreef:
    (...)

    Omg, dat is kei traag. Een luchtalarm is vet handig, vooral in de grote steden. Nijmegen kan echt niet alle inwoners bellen. Dat zijn er veel te veel in NIjmegen zelf alleen al. En dan nog de omliggende dorpen o.O

    Daarom noem het hier ook België die willen anders zijn. Als er een grote ramp is weet ik het niet hoe he tin elkaar zit. Ik heb hier nog nooit iets echt ergs meegemaakt dusja. Ik denk dat hier gwn tv en radio is en dat iedereen elkaar wel verwittigd.


    Tears are words the heart can't say.

    Exposito schreef:
    Naam van de persoon; Rafael Nadal (wbw)
    Je eigen naam; Elena Villa (wbw)
    Leeftijd; 16
    16+; JUAAAAAAAAAAAA :9~


    Hou er rekening mee, dat ik niet zo goed ben met 16+ dingetjes (:
    En hou oud is die gozer? Anders maak ik je 18+ anders is hij een pedo.:W


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Roadrunner schreef:
    (...)

    Omg, dat is kei traag. Een luchtalarm is vet handig, vooral in de grote steden. Nijmegen kan echt niet alle inwoners bellen. Dat zijn er veel te veel in NIjmegen zelf alleen al. En dan nog de omliggende dorpen o.O

    indeed, als ze hier alles moeten bellen moeten ze 28.000 mensen bellen, en dan heb je het alleen nog over Leusden.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Number4 schreef:
    (...)
    Daarom noem het hier ook België die willen anders zijn. Als er een grote ramp is weet ik het niet hoe he tin elkaar zit. Ik heb hier nog nooit iets echt ergs meegemaakt dusja. Ik denk dat hier gwn tv en radio is en dat iedereen elkaar wel verwittigd.


    Hahaha, nouja. Luchtalarm is handig. Zoals mijn moeder altijd zegt. 'Belgen moet altijd anders of moeilijk doen'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.