• Ik ben blond.(cat)

    Maar wat ik niet snap hè, ik dacht altijd, dat wanneer je eenmaal dreads had, je die er nooit meer 'uitkreeg' dat je ze dus moest scheren, en dus even kaal bent.
    Maar hoe komt Tom dan aan zijn vlechtjes?x;
    Want hij beweert dat het zijn echte haar is. Ik hoop het. (:

    Sorry als dit een domme vraag is. Ik loop achter.(krul)


    everything, in time

    ik ben er ook wel benieuwd naar hoor want ik weet het ook niet :X


    I solemny swear i am up to no good

    Weet je? Dat is een hele goede vraag ;o

    Nou, volgens mij ist wel mogelijk om dreads eruit te krijgen zonder te scheren. Maar dan is het wel heel knoop-achtig (denk ik) ik ben ook geen expert.


    You are beautiful, you are love.

    Gen idee, 'k weet niet of je dreads eruit krijgt of niet x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je kunt Dreads op heel veel verschillende manieren erin laten zetten. het is niet gezond voor je haar maar het lukt wel ^^ volgens mij moeten ze die er weer uit draaien ofzoiets ^^

    en die vlechtjes is niet zo moeilijk, om die eruit te halen. heb ik zelf ook gehad alleen dan tot halverwegen mijn rug

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 14:53 ]

    ik denk ; dat zijn haar er gedeeltelijk af is, en dat de vlechtjes, die beginnen op zijn hoofd dus echt zijn, maar de rest dat zo hangt, dat zijn extentions.. (egte natuurlijk, geen clips xD)

    en ja, Tom schept graag op hé :9~


    And all the girls in the front row scream your name.

    Je kan het voor een gedeelte uitkammen, wat overigens ontzettend pijnlijk is. (: En naarmate kun je het zo weer een beetje normaal krijgen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    dreads is er helemaal ingedraaid/ingevlochten. je haalt dreads eruit door het stiekje los te knippen en daarna de dreads een voor een los te vlechten/kammen. was je haar daarna met creame spoeling. om de laatste knopen eruit te krijgen!

    Gha, Tom in veel pijn.
    Waarom is dáár nu geen filmpje van? ¬¬'


    everything, in time

    xCIxTHx schreef:
    dreads is er helemaal ingedraaid/ingevlochten. je haalt dreads eruit door het stiekje los te knippen en daarna de dreads een voor een los te vlechten/kammen. was je haar daarna met creame spoeling. om de laatste knopen eruit te krijgen!

    Dat zijn ingevlochten dreadlocks en dus neppe dreadlocks. Tom had échte dreads. (: En die kam je dus gedeelte uit en naarmate wordt het weer een beetje je eigen haar.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 15:00 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Christmas schreef:
    Gha, Tom in veel pijn.
    Waarom is dáár nu geen filmpje van? ¬¬'


    Lol.
    Ja, inderdaad. (':


    Scream for mercy!

    Je kunt dreads eruit draaien geloof ik, maar dat is wel pijnlijk. O.o


    -

    Het is heel pijnlijk om ze eruit te krijgen, maar ook echt heel pijnlijk.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dreads kun je eruit krijgen zonder je te scheren hoor (:
    Maar het doet wel veel pijn inderdaad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ik al die reactie's hierboven lees, moet Tom wel gek zijn om ooit dreads te hebben laten zetten (?), als hij weet hoe pijnlijk het is om ze kwijt te geraken(cat)


    The soul needs autumn.