• Naar aanleiding van de suggestie van ReinaxRamos, hier een sticky-topic om al jullie tips tegen verveling in te plaatsen! Ik zou zeggen; leef je uit met de meest creatieve tips die je hebt en zorg er voor dat niemand zich meer hoeft te vervelen _O_


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    `Zo druk bezig met date RPG, want ik verveel me best erg.

    KIJK ANIME!!!!!!
    kijk een film
    maak fruitsculpturen (snij dingen uit fruit)
    maak een smoothie
    Maak een film


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Speel Cookie Clicker. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    MT!! Dit topic heb ik zo hard nodig!!!!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Denken om een ander wezen te zijn en dat random tegen iemand anders tegen de chat te zeggen. En dan zo goed mogelijk door blijven doen. :)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ga een spelletje bedenken en werk het creatief uit. Daarmee bedoel ik dat je een (bord)spel maakt met papier en creatieve dingen. Ga anders de hond van de buren uitlaten. Ga anders tekenen of oude spulletjes verkopen... ;'D

    Niet alleen deze baby verveelt zich...

    Je kan ook 'Popcorntime' downloaden op je computer of laptop. Daar staan heel erg veel films op, waaronder enorm veel met Nederlandse ondertiteling. Als je een bepaalde film wilt kijken waar geen ondertiteling bij is, kan je die altijd van internet downloaden en ze op je film zetten door, als je film bezig is, het knopje Dutch omwisselen in Custom Subtitles en dan het bestand selecteren. (Werkt wel niet altijd, loopt niet altijd synchroom.)


    If it is meant to be, it will be !

    Pelekai schreef:
    Rondjes door/om je (rijtjes)huis of flat rennen! ;D Neem wel genoeg drinken mee, anders lig je binnen de kortste keren met je pootjes omhoog.


    Hahahahahahahaha goeie!!

    x


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Dit topic is echt handig hahaha
    x


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Download the Vine app, follow een bunch of interesting peepz/mensen met zelfde fandom(s)/etc., zoek op wat tags en je kan serieus uren kijken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ga naar quizlet

    ikbedenk schreef:
    ga naar quizlet

    moest je dit perse bumpen?

    Allemantheia schreef:
    (...)
    moest je dit perse bumpen?


    Het is een sticky. Die mogen best wel gebumpt worden, want dit soort topics zijn altijd wel relevant. Er zijn altijd wel mensen die zich vervelen ^^
    Als het geen sticky was, had ik je gelijk gegeven.

    OT:
    Ga naar de Xenos, koop een bakvorm, bakmix en glazuur. Maak een leuke cake en versier die ;3

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 16:42 ]


    26 - 02 - '16

    Shake that booty.


    wat was dit ookalweer

    Andere mensen gaan vervelen. Gevolgen zijn wel voor jezelf, haha.


    16 - 09 - '17