• Sevsev, heeft een vriendje :3

    Ja, het is mijn eerste officiele relatie en na bijna een half jaar met wederzijdse gevoelens te hebben rondgelopen (we wisten van elkaar dat we elkaar leuk vonden maar er kwam telkens iets tussen) hebben we uiteindelijk een relatie :3
          Mijn leeftijd doet er niet toe, ik zeg ook niet dat hij de ware is of dat de relatie altijd duurt, maar ik ben er wel van overtuigd dat we samen iig een fijne tijd zullen hebben etc :3

    Nou, plaats hier leuke reacties met een verhaaltje over je eigen liefdesleven of een reactie op mijn verhaaltje :3


    Let it come and let it be

    *O* Gefeliciteerd Sev!

    Ik ga maar niet over mijn relatie beginnen, dan zitten we hier morgen nog. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat lief <3

    Hmm.. Ik heb geen liefdesleven om over te praten.. Nog nooit een vriendje gehad XD.. Ik weet ik ben heel saai.. :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    Leuk voor je!

    Helaas heb ik zelf niks te vertellen, behalve dat het al beschamend lang geleden is dat ik nog een relatie had (no_chears)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ahwww ;d

    Een leuk verhaaltje over mijn liefdes leven..
    Dr was eens een Sylli, die had twee vriendjes gehad.
    De eerste vriendje had twee vriendinnetjes gelijk. Syll kwam daar achter op de derde dag en maakte het uit.
    De twee vriendje had ze de eerste dag dat ze hadden een leuke tijd samen. s'Avonds maakte hij het uit. Hij wou zijn ex weer.
    Syll word soms nog lastig gevallen door die twee met wanhopige zinnetjes van dat ze stomkoppen zijn en een fout hebben begaan en me terug willen. Syll trapt daar niet in.
    The End ;d



    Sylli is verder heel blij voor Sevje ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Congratz :].
    Eh, ik heb nog steeds dooie haarpunten.

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 18:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het klinkt zo schattig hoe je het vertelt. Maar gefeliciteerd! Een vriendje is leuk :3

    Zelf heb ik nu al 2 jaar en 3 maand een relatie (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aaahw, gefeliciteerd!
    Ik ga niets over mijn liefdesleven vertellen, want die hoef ik nu even niet.
    Bij bijna al mijn vriendinnen die een relatie hadden, is het overgegaan. Het waren allemaal klootzakjes. Dus ik heb het niet meer zo op jongens. En vooral niet die boertjes van hier haha.
    Dus nee, voor mij geen vriendje


    Tell me about it, stud.

    ouh , super voor je ! ik wens je veel succes!

    & ik ben lekker single en ik geniet ervan , al heb ik wel wat gevoelens voor een jongen en sinds kort praten we soms met elkaar op fb , maar ik zie wel wat er van komt ... ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Gefeliciteerd =D
    En ik heb nu net twee weken een nieuwe vriend. Zware verliefdheid hier.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben blij voor SevSev :Y) Tell me more! *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gefeliciteerd! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cosette schreef:
    Leuk voor je!

    Helaas heb ik zelf niks te vertellen, behalve dat het al beschamend lang geleden is dat ik nog een relatie had (no_chears)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Gefeliciteerd!

    Ik ben 10 maanden samen met mijn vriend en hij is mijn eerste echte vriend :3. Haha.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Gefeliciteerd!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Citadelle schreef:
    Gefeliciteerd! (:


    comfort in c h a o s