• Juist.
    Kan íemand me uitleggen wat er nu zo speciaal en mooi is aan mijn freakin' mongolische kleine spleetoogjes? ¬¬
    Ik krijg allemaal reacties van; Je hebt mooie ogen enz. But; Ze zijn klein! :|

    Zie hier de beruchte foto:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=70809


    Bored.

    :o BEAUTIFULL EYES x) die sjaal heb ik ook <3

    Whaha, volgens mij heeft de hele wereld die sjaal >.<


    Bored.

    i know honey :W x3


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    You know a lot (nerd)


    Bored.

    gy zyt gwn keimooi ö


    Gilles (ll)

    Thank You :$


    Bored.

    IK WEET ALLES (nerd)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    People! Nu weet ik nog niet wat er zo mooi aan is O.O


    Bored.

    de kleur en de hipheid


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Haha, tjaa ,ik vind u ogen anders wel mooi, maar niemand vind iets vn zneigen mooi, maja, ik zat eens te zagen ovr mn tanden, omdat er zo een spleetje tussen zit, en die zo van, oh ik had da nog ni eens gemerkt, WTH, duude, da's zo duidelijk!

    Haha, tjaa ,ik vind u ogen anders wel mooi, maar niemand vind iets vn zneigen mooi, maja, ik zat eens te zagen ovr mn tanden, omdat er zo een spleetje tussen zit, en die zo van, oh ik had da nog ni eens gemerkt, WTH, duude, da's zo duidelijk!

    Hunn, ik ben Freakin' trots op hoe ik eruit zie. Dus ik vind alleen mn ogen minder [A]


    Bored.

    (...)
    Hunn, ik ben Freakin' trots op hoe ik eruit zie. Dus ik vind alleen mn ogen minder [A]


    jhaa ik bedoel, iedereen vind íéts vn zichzelf ni mooi, zoals gy u ogen ni mooi vind (onterecht) Iedereen heeft wél één ding dat ze ni zo mooi vind, en die da ni heeft, die heeft dan egt wél een groot zelfvertrouwen znuh

    (...)
    jhaa ik bedoel, iedereen vind íéts vn zichzelf ni mooi, zoals gy u ogen ni mooi vind (onterecht) Iedereen heeft wél één ding dat ze ni zo mooi vind, en die da ni heeft, die heeft dan egt wél een groot zelfvertrouwen znuh

    Dat klopt wel. Dan moet je echt een overgroot ego hebben >.<


    Bored.

    (...)

    jhaa ik bedoel, iedereen vind íéts vn zichzelf ni mooi, zoals gy u ogen ni mooi vind (onterecht) Iedereen heeft wél één ding dat ze ni zo mooi vind, en die da ni heeft, die heeft dan egt wél een groot zelfvertrouwen znuh

    ik heb dus een groot zelfvertrouwen, want ik ben perfect NOT
    het enige wat ik mooi vind zijn mijn ogen en mijn haar

    Je hebt echt mooi ogen :D

    Ik denk dat ze goed in verhouding zijn met je gezicht ofzo :D

    xx

    Thanx ^^


    Bored.