• Ik teken heel graag , i kwil wil graag weten wat anderen er van vinden. Dus ik dacht van , laat ik er hier maar een paar plaatsen en zien wat ze er van vinden.

    Spirit Little. ---> Over deze ben ik best wel trots.
    Baby Jack-Jack
    Sad Girl
    Pimboli
    Heidi


    zo wat vinden jullie er van ? :)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Sommige zijn nagetekend sommige niet. Maar dan nog. Ik ben best trost op mijn eigen dat ik het kan. Zal het er in het vervolg bij zetten welke nagetekend zijn oké? (:


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    SYN schreef:
    Naar mijn mening is dit nagetekend.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    MissDwarf schreef:
    Sommige zijn nagetekend sommige niet. Maar dan nog. Ik ben best trost op mijn eigen dat ik het kan. Zal het er in het vervolg bij zetten welke nagetekend zijn oké? (:

    Je zet dan niet neer:

    'Hey peepz, diz be my artwork.'

    Maar:

    'Ik teken na. Dit is wat ik heb nagetekend.'

    En geloof me, ik weet bijna honderd procent zeker dat ze allemaal zijn nagetekend.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het ziet er overgetrokken uit.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Hoe afkrakend kan je zijn? -.-
    Ik vind het mooie tekeningen, en al zijn ze nagetekend, niet iedereen kan natekenen.
    Overkalken is iets helemaal anders.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kaprelian schreef:
    Het ziet er overgetrokken uit.


    Maar toch vind ik ze mooi ^^


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind natekenen/overtrekken* niet creatief. Sorry.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 22:58 ]


    ars moriendi

    SYN schreef:
    Naar mijn mening is dit nagetekend.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    AllstarW schreef:
    Hoe afkrakend kan je zijn? -.-
    Ik vind het mooie tekeningen, en al zijn ze nagetekend, niet iedereen kan natekenen.
    Overkalken is iets helemaal anders.


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Ik vind het Mooi.
    Leren tekenen begin je vaak met Natekenen :Y) Misschien moet je voortaan ook meet details in Tekeningen doen(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind ze dan wel heel mooi nagetekend hoor, dat kan ik nog niet eens denk ik. ;D En who cares of het nagetekend is? Als zij het graag doet, laat haar dan gewoon. (:


    Opgeven is geen optie.

    Uneventful schreef:
    Ik zou bijna denken dat het nep is, zo mooi is het. (:

    tis waschijnlijk nep , allemaal een dikke leugen , net als onze vriendschap was

    Ulfindo schreef:
    (...)
    tis waschijnlijk nep , allemaal een dikke leugen , net als onze vriendschap was

    Wtf?O.o het gaat hier over een tekening niet over vriendschap...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het was mooier geweest als je met schaduwen enzo had gewerkt, nu is het vrij kaal , vind ik :x


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik vind ze persoonlijk een beetje saai.. Wel mooi gedaan opzich maar héél kaal, enzo.


    Forever.