• Ik was een reactie aan het plaatsen op een forum hier & plots sprong mijn Quizlet uit & kwam er een waarschuwing dat Quizlet een virus bevat ofzo & dat het mogelijk door een hacker komt & dat als ik nog verder ga op de site mijn computer geïnfecteerd kan raken & dat ik best morgen opnieuw probeer. Maar - koppig dat ik ben - probeerde ik nu opnieuw & nu is er nix aan de hand. :S Heeft iemand nog iets gemerkt daarnet? :S


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Nee. :8


    There's power in the words you whisper.

    eh nee?

    RUTGEEERRR (A) (A)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nee? Ik heb nog nooit een virus gehad door Q.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nein,


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Nope 0.o


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ooohhh... Dan zal het wel aan mijn computer liggen. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Kreeg je zo'n roodscherm, of dat niet?
    Dat had ik laatst namelijk ook, en ik had het gevraagd aan een mod maar dat was niets ernstigs.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik had dat ook een keer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb ook ooit eens een vreemde boodschap gekregen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ReinaxRamos schreef:
    Kreeg je zo'n roodscherm, of dat niet?
    Dat had ik laatst namelijk ook, en ik had het gevraagd aan een mod maar dat was niets ernstigs.


    Yup, ik denk dat het dat was. ^^
    & oohh, ik dacht het wel. ;)
    thanx.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    (...)

    Yup, ik denk dat het dat was. ^^
    & oohh, ik dacht het wel. ;)
    thanx.


    Dat is omdat we nu plaatjes op Q kunnen plaatsen ofzo, dan zit er soms een verkeerde bij. Ik weet niet precies wat het was, maar het was niet ernstig (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Als je dat krijgt, kan je eerder het probleem bij jezelf zoeken dan bij Q.


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Dat is omdat we nu plaatjes op Q kunnen plaatsen ofzo, dan zit er soms een verkeerde bij. Ik weet niet precies wat het was, maar het was niet ernstig (:


    oohh, okee, dankje. :)
    ben niet zo'n computergenie & mn moeder dacht weer dat ik 10tallen virussen op had gehaald. ;)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Sorry, dat was ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tyrael schreef:
    Als je dat krijgt, kan je eerder het probleem bij jezelf zoeken dan bij Q.


    Ik vroeg het maar hoor. :O


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein