• <3 MM


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Not my taste, misschien als ik wat ouder word? Maar ik moet wel eerlijk zijn dat hij lijkt op dracula, maar dracula is cool.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Not my taste, misschien als ik wat ouder word? Maar ik moet wel eerlijk zijn dat hij lijkt op dracula, maar dracula is cool.


    Lolololl. Hij is eng, maar op een manier dat ik het behoorlijk sexy vind. Marilyn Manson is extreem en extreem geweldig. 8D
    Wie weet, ik heb er altijd al een zwak voor gehad maar moest wel iets ouder worden en groeien in m'n muzieksmaal voor ik 't echt veel ben gaan luisteren.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uneventful schreef:
    Not my taste, misschien als ik wat ouder word? Maar ik moet wel eerlijk zijn dat hij lijkt op dracula, maar dracula is cool.


    Lolololl. Hij is eng, maar op een manier dat ik het behoorlijk sexy vind. Marilyn Manson is extreem en extreem geweldig. 8D
    Wie weet, ik heb er altijd al een zwak voor gehad maar moest wel iets ouder worden en groeien in m'n muzieksmaak voor ik 't echt veel ben gaan luisteren.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb hem aangeraakt en live gezien hehe, en hij hangt boven me bed. :Y)


    We're all mad here.

    Padawan schreef:
    Ik heb hem aangeraakt en live gezien hehe, en hij hangt boven me bed. :Y)


    -Jaloers-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    -Jaloers-


    Zijn rukhand aangeraakt, -wbw.


    We're all mad here.

    Padawan schreef:
    (...)

    Zijn rukhand aangeraakt, -wbw.


    :''''''''''D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Padawan schreef:
    (...)

    Zijn rukhand aangeraakt, -wbw.


    Lekker toch? *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Graspop 2009. Fucking Hell, dat was epic.
    Slecht, maar epic. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Lekker toch? *O*


    Yessssssssssssssss, my Goddess


    We're all mad here.

    wazig want het was met een hele oude mobiel; maar geniet maar van deze foto.


    We're all mad here.

    Good boy! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    super <3
    Ik hou van MM ^^


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    *Likt Manson* :x Oeoeoe *o* Heb toevallig er nu een shirt van aan :'D Doll-Dagga Buzz-Buzz Ziggety-Zag!


    Alis volat propriis.

    Awesome^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain