• Nee, serieus ik ben al enkele dagen mijn samsung oortjes kwijt.
    Ik heb heel mijn kamer opgeruimd en heb niets gevonden:|
    Ik vrees zo'n klein beetje dat ik depri ga worden zonder die oortjes.
    Dus, als ik samsung oortjes zou zijn, waar zou ik dan liggen?
    Iemand een idee?

    Misschien moet ik er gewoon wel andere gaan halen :')
    Waar kan je die kopen? Even voor de duidelijkheid; ik woon in België, dus kom a.u.b. niet af met winkels in Nederland :') Want daar heb ik jammer genoeg niets aan


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Broekzak, achter bureau gevallen, ergens in een apparaat, achter je bed/kast/nachtkastje.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ben mijn Duitsboek kwijt, en die moet ik morgen inleveren. Ik koop ze gewoon in de Hema, maar ik weet niet of je die in Belgie ook hebt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    Ik ben mijn Duitsboek kwijt, en die moet ik morgen inleveren. Ik koop ze gewoon in de Hema, maar ik weet niet of je die in Belgie ook hebt

    Ja, die heb je hier ook :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    In de keukenla, in jaszak, rugtas, bij je broer(tje)of zus(je)

    Bij een elektronicazaak kan je altijd oortjes kopen (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Bureau? Jas? Laatjes? Bij de eettafel? In de keuken? Uh... 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Koelkast?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Taraluis schreef:
    Koelkast?

    Hmm daar heb ik nog niet gekeken


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Denk als een samsung oortje!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Waar heb je hem als laatst gezien? :3

    In de tuin maybe?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zou ergens gaan liggen waar ik niet gemakkelijk gevonden wordt. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik kon die van mij laatst ook niet vinden en dat terwijl ik 2paar oortjes heb. Misschien in je jaszak ofzo? Of in een vakje in je tas? Of toch in je broekzak maar dan diep verstopt ofzo?
    En eh, bij ons kan je samsung oortjes gewoon in van die telefoon winkels kopen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.