• Hi guys!
    Ik ga met m'n ouders en zus drie dagen naar Normandië, en daarna gaan we drie weken nog naar Zuid-Frankrijk.
    En ik heb besloten dat ik degene ben die uitzoekt wat en wanneer we iets gaan bezoeken. Dus gister heb ik uitgezocht waar ik heen wil (en de rest natuurlijk ook) en vandaag moet ik uitzoeken wanneer we wat gaan doen, en ik vind het best moeilukkk. 8D
    Heeft iemand tips of zo?
    En om het nuttig te houden, wie is eens naar Normandië geweest? Wat vond je ervan? Ik ben echt een Tweede Wereldoorlog geek, dus ik heb er echt zin in, ook al is het natuurlijk verschrikkelijk wat daar gebeurd is.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hehe, probeer met het verste te beginnen of zo c; En vooral de openingsuren in het oog houden c; Je moet trouwens zeker eens naar Point Du Hoc gaan c; En 's nachts een strandwandeling maken, da's ook erg gezellig. Ik vind Normandië echt awesome. Ik ben er heen geweest met mijn school, en die trip was serieus de beste die ze ook al georganiseerd hebben c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Goed op de openingstijden letten, het is echt naar als je ergens komt en het is niet open.
    En een paar dagen vrij houden, voor als je nog eens wat leuks tegenkomt wat je óók nog wilt doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Prongs schreef:
    Hehe, probeer met het verste te beginnen of zo c; En vooral de openingsuren in het oog houden c; Je moet trouwens zeker eens naar Point Du Hoc gaan c; En 's nachts een strandwandeling maken, da's ook erg gezellig. Ik vind Normandië echt awesome. Ik ben er heen geweest met mijn school, en die trip was serieus de beste die ze ook al georganiseerd hebben c;

    Ja, Pointe du Hoc wil ik ook écht heen!
    Strandwandeling? Wel goed idee.. Op welk strand heb jij dat gedaan?
    Thanks!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Revelio schreef:
    (...)
    Ja, Pointe du Hoc wil ik ook écht heen!
    Strandwandeling? Wel goed idee.. Op welk strand heb jij dat gedaan?
    Thanks!

    Goh, weet ik eigenlijk niet, één dat in de buurt lag van de jeugdherberg waar we logeerden c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Goh, weet ik eigenlijk niet, één dat in de buurt lag van de jeugdherberg waar we logeerden c;

    Oh hahaha, oké, is kijk wel!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Op openingstijden letten + kijken naar wat dicht bij elkaar in de buurt ligt want dan kun je meerdere dingen op 1 dag bezoeken eventueel.


    (Be)lieve in (you)rself

    De crepes komen uit Normandie :3


    SLOAN.

    Het liedje Normandie van Shout Out Louds is leuk :3
    Maar sorry dat vroeg je niet, maar ik heb geen idee, ben daar nog nooit geweest.


    As travars

    Leeds schreef:
    Het liedje Normandie van Shout Out Louds is leuk :3
    Maar sorry dat vroeg je niet, maar ik heb geen idee, ben daar nog nooit geweest.

    Jaaaaaa inderdaad!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja ik ben naar Normandie geweest. Naar Omaha beach, Utah beach en Juno Beach geweest. Omaha en Juno zin heel mooi, daar hebben ze heel veel over de oorlog. En bij Utah beach, hebben ze een keer in de zoveel tijd vuurwerk uit een oude wacht toren. Het is heel mooi. Ik ben er toen drie dagen geweest en het heeft echt een indruk op me achter gelaten.


    To infinity and beyond •