• GANG INTELLIGENCE UNIT

    ««« The gangs filled a void in society, and the void was the absence of family life. »»»



    De straten van New Orleans word gerund door de beruchte gang The NOSS. The New Orleans Street Squad. Er gebeurdt niks op het criminele gebied wat niet eerst langs hun gaat. Geen pil word gebruikt zonder dat deze in hun handen is geweest en geen moord word gepleegd zonder hun opdracht. Ze heersen over de stad en hij word enkel groter. Ze recruteren nogsteeds en de enige manier om de gang te verlaten is tussen zes planken.

    Al jaren lang word er tegen deze straat familie gevochten, maar zonder resultaat. De NOPD, New Orleans Police Department, is het boven het hoofd gegroeid en het opheffen van de groep is overgeheven aan de GIU, Gang Intelligence Unit, die heeft besloten om in de gang te infultreren. Ze hebben gemerkt dat de gang zo sterk is, dat ze buiten af geen invloed kunnen uitoefenen. De poging dit vanaf binnenuit te doen is nu van start gegaan.

    Maar zekerheid is er niet. De gang is niks voor niks zo hecht en sterk en heeft al zoveel tegenslagen doorstaan, dat het niet duidelijk is of dit wel zal helpen. Een inzicht in hoe het er nu echt aantoe gaat krijgt de GIU in ieder geval zeker. En het is schokkender dan ze ooit hadden kunnen verwachten. De GIU is nu geifoltreerd en hebben hun plek in de gang verdient. De dingen die ze moeten doen, gaan tegen al hun moralen in en de vraag is hoe lang ze het zullen voorhouden, voordat ze zichzelf weggeven.



    ««« Thugging, loyalty, prison, Rebellion Raiders, gangbanging, street life, gang life, support, togetherness, unity and lock up. »»»




    ««« If you’re going to bleed, I will bleed, too. »»»





    ROLLEN:

    Gang
    • Dustin Cole Scofield • Blue • High Gangster, Shot Caller • Johnny Edlind • AdoreDelano
    •Alejandro Santiago • Rio • Rechterhand, Hitman • Manny Montana • Maluma
    •Naam • Gangnaam • Hacker • Sahar Luna • Munis
    •Freya DeLuna • Gangnaam • Gangster • fc • Elentiya
    •


    GIU
    •Naam • Gangnaam • Rang • fc • Rimiinds
    • Thyra Eriksson • Elin Ylwa • Dealer • Fanny Lyckman WrittenWords
    •
    •


    INVULLEN:
    •Naam
    •Geboortedatum
    •Rang (Status binnen de gang, extra info als hoe daar terecht gekomen en wat ze er doen.
    Denk aan shotcaller, dealer, exct.
    Undercover agenten, kunnen nooit een hoge rang hebben,
    omdat ze nieuw zijn binnen de gang)

    •Nationaliteit
    •Uiterlijk
    •Innerlijk
    •Biografie
    •Geschiedenis
    •Extra





    REGELS:
    •Minimaal 200 woorden.
    • De Quizlet Huisregels gelden hier.
    • OOC in het praattopic. Geen ruzies en weer respectvol naar elkaar toe.
    • Houd het graag realistisch.
    • Meerdere personages toegestaan mist genoeg tijd.
    • Geen Mary Sue's [perfecte personages]
    • Naamsveranderingen doorgeven a.u.b.
    • Geen personages van anderen besturen zonder toestemming.
    • 16+ mag, maar onder spoiler en aangegeven bovenaan de post
    • Alleen AdoreDelano maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.




    [ bericht aangepast op 26 sep 2018 - 19:57 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oeh, dit klinkt hoogst interessant. Een vraagje wat me niet helemaal duidelijk is; de geheim agenten die gespeeld worden zijn allemaal lid van de gang toch? Of begrijp ik het nou verkeerd?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Oeh, dit klinkt hoogst interessant. Een vraagje wat me niet helemaal duidelijk is; de geheim agenten die gespeeld worden zijn allemaal lid van de gang toch? Of begrijp ik het nou verkeerd?

    Ja ze zijn geinfoltreerd in de gang, dus zijn nu lid, om de gang vanaf binnenuit te leren kennen en er zo achter te komen waar hun zwakte zit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik een gang member (man)? :Y)


    El Diablo.

    Mag ik een lady gang member?

    Mag ik een vrouwelijke gang member?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    DUSTIN 'BLUE' COLE SCOFIELD

    ««« Life just sucks when all you know is the bottom. »»»


    NAAM:
    Dustin Cole Scofield

    Dustin: fighter
    Cole: Victory

    Dustin zijn gangnaam is blue en word dan ook nooit bij zijn ehte naam genoemt. Hij is aan deze bijnaam gekozen door geen beter reden dan zijn ogen die sprekend blauw zijn.


    LEEFTIJD:
    26, maart 4, Pisces


    NATIONALITEIT:
    Americaans, New Orleans


    RANG:
    High Gangster, Shot caller. ◆ Dustin zit al vanaf zijn 12de bij de NOSS en heeft intussen zijn weg omhoog gewerkt. Alles wat te er gedaan word, gaat eerst langs hem en hij bepaald wat er moet gebeuren. Hij heeft dus veel verandwoordelijkheidToch moet hij zichzelf ook verandwoorden voor the Big Boss en de mensen die tussen zichzelf en hem instaan.



    ««« It's not your choice, there's no escaping it. »»»




    PERSOONLIJKHEID:










    UITLEG:





    ««« We're still so young and desperate for attention. »»»

    UITERLIJK:
    Johnny Edlind


    ◆ Figuur •
    ◆ Haar •
    ◆ Wenkbrauwen. •
    ◆ Oogkleur •
    ◆ Lippen •
    ◆ Kenmerken •
    ◆ Kledingstijl •
    ◆ Accessoires •

    ««« There's nothing glorious in dying. Anyone can do it. »»»





    BIOGRAFIE:
    ◆Moeder: Liza Catharina Scofield, 44
    ◆Vader: Onbekend
    ◆Tweelingbroer: † Brandon Mitchel Scofield, 22 geworden †


    UITLEG:



    RELATIES:




    EXTRA:
    LIKES



    DISLIKES



    [ bericht aangepast op 25 sep 2018 - 14:13 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik een vrouwelijke gangmember? Of, als die al vol zitten, een vrouwelijke GIU?

    WrittenWords schreef:
    Mag ik een vrouwelijke gangmember? Of, als die al vol zitten, een vrouwelijke GIU?

    Graag bij GIU dan, aangezien ik eerst wat meer mannen wil, helemaal omdat ik het echt gangleven bijna helemaal geen vrouwen geacepteerd worden. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Graag bij GIU dan, aangezien ik eerst wat meer mannen wil, helemaal omdat ik het echt gangleven bijna helemaal geen vrouwen geacepteerd worden. :3


    Oké. Ik stuur je heel even wat vraagjes via PB om t wat duidelijker voor mij te krijgen :)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2018 - 16:38 ]

    Ik ga denk ik even Manny Montana faceclaimen ^^ Misschien verander ik het nog but idk


    Kan hij trouwens de rechterhand zijn of iets dergelijks? (:


    El Diablo.

    Freya DeLuna
    "Me? Jealous of you?
    Oh honey, bless your delusional heart.”


         
    LEEFTIJD
    25 jaar — ze is jarig op 19 Mei.
         
    RANG
    De blondine behoort nog niet volledig tot de hoogste rang binnen de bende, maar heeft inmiddels een aardige positie weten te bereiken net onder hen. Ze staat bekend als een sluwe, vingervlugge dievegge die zich totaal niet schroomt om op deze manier aan haar geld te komen.
          Door haar verhitte karakter, die zo nu en dan flink de kop op kan steken, heeft Freya eveneens ook enkele mishandelingen op haar naam staan. Negen van de tien keer is dit een fikse ruzie geweest, waar de blondine het uiteindelijk genoodzaakt vond om haar vuisten eens flink te gebruiken, maar een enkele keer is dit gebeurd doordat de jonge vrouw duidelijk wilde maken dat ze zich niet zonder slag of stoot op de kop laat zetten.

    NATIONALITEIT
    Freya mag dan geboren zijn in Amerika, door haar aderen stroomt toch echt Italiaans bloed gezien dit de afkomst is van haar beide ouders — waar ze van haar moeder ook nog een vleugje Hongaars mee heeft gekregen. Ze weet dan ook vloeiend Italiaans te spreken daar dit haar als tweede taal met de paplepel ingegoten is.
         
         

    “She got that independent, wake up and make shit happen type of vibe.”


    INNERLIJK
          — Sluw.
          — Openlijk.
          — Arrogant.
          — Kort lontje.
          — Vindingrijk.
          — Standvastig.
          — Sloddervos.
          — Speels/Flirt.
          — Sarcastisch.
          — Ongeduldig.
          — Nieuwsgierig.
          — Jaloerse trekken.
          — Temperamentvol.
          — Geen blad voor de mond.
          — Onredelijk - tijdens ruzies.

    Toelichting: komt.

    GESCHIEDENIS
    • Vader • Marcus Gray DeLuna - 55 jaar.
    • Moeder • Louisa Marie DeLuna, Verdan - passed away at the age of 34.
    • Broer • Donny DeLuna - 30 jaar

    Freya is het tweede kind van Marcus Gray DeLuna en op dit moment nog het enige vrouwelijke gezinslid daar haar moeder acht jaar geleden na een kort ziektebed is komen te overlijden. Als klein meisje is Freya altijd met zoveel mogelijk liefde opgegroeid en was de blondine dan ook een echt vaderskindje, gezien de twee vanaf dag één twee handen op een buik waren. Inmiddels is die band helaas wat verwaterd, wat grotendeels is gekomen na de dood van haar moeder maar wat eveneens ook veel geleden heeft onder het steeds slechter worden van haar gedrag, en heeft Freya alleen nog maar een sterke band met haar vijf jaar oudere broer Donny. Hij bekritiseert haar minder - wat ook niet kan gezien hijzelf niet veel beter doet dan haar - en staat ten alle tijden voor haar klaar, wanneer het maar kan of mogelijk is.
          Gezien het gezin het financieel nooit echt gemakkelijk heeft gehad kunnen beide kinderen dan ook niet oprecht spreken van een goede jeugd, ondanks dat hun ouders er veel aan hebben gedaan om hen dit wel te kunnen bieden. Dat zowel Freya als haar broer dan ook het goede pad zijn afgedwaald, is ergens niet zo heel erg gek. Waar Freya de verleiding van diefstal niet kon weerstaan en haar vuisten meerdere malen de noodzaak hadden iemand tegen de grond te meppen, bevond haar broer zich binnen de donkere paden van het straatvechten en poogde ze beide op deze manieren het gezin te onderhouden



    “Don't be so quick to judge me.
    You only see what I choose to show you.”


    UITERLIJK
    Van nature heeft Freya donkerbruine lokken, maar al vanaf de leeftijd van veertien blondeert ze haar lokken standaard en is het inmiddels alleen nog maar een kwestie van haar uitgroei bijwerken, waardoor mensen haar ook niet meer anders kennen als met haar blonde lokken. Haar lange lokken hebben een lichte slag van zichzelf, welke ze de ene keer iets aanzet of en andere keer er juist uit föhnt, en reiken tot halverwege haar rug. Over het algemeen heeft Freya haar blonde lokken los hangen, maar zo nu en steekt ze-ze losjes op, of maakt er een wilde staart/vlecht in.
          Haar ogen hebben een donkere grijs blauwe kleur, waarmee ze een openlijk naar iemand op durft te kijken alvorens ze deze van topt tot teen ongegeneerd weet te bekijken. Geregeld zijn deze poelen een stroom aan verschillende emoties en zeggen ze dan ook vaak wat er door de blondines hoofd heen gaat, maar wanneer Freya geen behoefte heeft aan openlijkheid jegens andere weet ze deze volledig gesloten te houden voor andere; voor vreemde kan het zo nu en dan ook weleens moeilijker zijn om haar heldere kijkers te doorgronden. Ze worden omringd door een volle rij wimpers, welke ze dunnetjes aanzet met een laagje mascara.
          Freya heeft een licht getinte huidskleur, wat te verwijzen is naar haar Italiaanse afkomst, waardoor ze niet bang hoeft te zijn voor een paar extra zonnestralen; tevens de reden waarom de blondine veel sneller kleurt en niet gauw haar zomers tintje kwijt zal raken.
          Qua make-up is Freya niet het meest veeleisende type, maar ze draagt het wel heel graag. Over het algemeen zal ze alleen haar lippen in een donkere kleur stiften en gebruikt ze eyeliner voor op haar ogen, waarnaast ze een potloodlijntje zet. Echter, wanneer ze voor een avondje uit gaat dan doft ze haarzelf wel iets meer op en dan zullen er ook de nodige poeders en kwasten aan te pas komen. Haar kledingkasten zijn redelijk gevuld en alleen maar met precies dat wat de blondine het liefste draagt, of wat ze fijn vind zitten. Haar kleren kunnen dan ook een ietwat uitdagend randje hebben, maar ze zal zich nooit ordinair vertonen. Freya is echter van mening dat de vrouwelijke rondingen die ze heeft best wel geaccentueerd mogen worden.
          Met een lengte van rond de 1m68 is Freya niet de grootste, maar heeft ze wel een normaal slank postuur. Haar lichaam heeft ze vrij goed in vorm weten te houden door zo nu en dan te gaan sporten met haar broer, die dit zelf doet op zijn vrij ruime zolderkamer, en heeft ze haar vrouwelijke rondingen op de juiste plaatsen zitten


    EXTRA
    • Likes • Vrijheden — Muziek — Uitgaan — Mannen — Drank — Seks — Roken
    • Dislikes • Arrogante types — Betweters — Leugenaars — Handtastelijkheid —
    • Drugs • Hoewel Freya het niet met een vaste regelmaat gebruikt, is ze niet vies van een pilletje op zijn tijd. Meestal neemt ze deze dan ook tijdens een feestje



    Het is een oude rol, hopelijk is dat oké. Mocht er iets niet kloppen dan hoor ik dat graag. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een vrouwelijke GIU?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Ik claim voor nu even Sahar Luna, hacker

    .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 8:18 ]

    Er is even een stop op vrouwen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''