• Ik heb nog een boekenbon ter waarde van €25,- en ik wilde nog een boek voor op vakantie kopen. Wie heeft aanraders? Ik lees het liefst Engels, maar Nederlands is ook goed. Titel, schrijver en korte beschrijving svp! En kom ajb niet aan met twilight of de hongerspelen... (N)


    I was an angel living in the garden of evil

    Taraluis schreef:
    (...)
    Leuke boeken hé
    Btw als hetook nl mogen zijn zou ik zeggen zoek boeken van Simone van der Vlught
    ik voel me een nerd, maar die heb ik ook allemaal gelezen!


    I was an angel living in the garden of evil

    Het huis van de Nacht? Gaat ook over vampieren.
    Ik heb hier Bezwering van Kelley Armstrong liggen, het eerste boek van een of andere serie.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Pretty Little Liars van Sara Shepard...

    die zyn zoo verslavend (a')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    The Last Song, Dear John, The Notebook, A Walk To Remember.
    Van Nicolas Sparks


    Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper

    Endymion Spring. :Y)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Bezwering, Ontwaken en Afrekening :Y)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    De geheimen serie - virgina Andrews (geheimen op zolder & geheimen in het duister)
    bloedzusters
    Het huis van de nacht Serie.

    Owja Virgina Andrews heeft wel meer hele goede boeken geschreven ;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    GhostFace schreef:
    Pretty Little Liars van Sara Shepard...

    die zyn zoo verslavend (a')

    I know, right! Ben met smart aan het wachten tot op 1 augustus het nieuwste deel uitkomt :)


    I was an angel living in the garden of evil

    De vlindertheorie (hij is vrij dun, maar wel mooi)
    Jij tegen mij (ik ben nog maar op blz 50, maar hij lijkt me heel erg leuk ^^)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ga nu zo hard in herhaling vervallen, hè, aangezien ik dit boek aan iedereen aanraad, maar goed.

    Looking for Alaska van John Green is prachtig, hilarisch, dramatisch en allemaal tegelijkertijd. ^^

    Miles Halter is fascinated by famous last words–and tired of his safe life at home. He leaves for boarding school to seek what the dying poet Francois Rabelais called the “Great Perhaps.” Much awaits Miles at Culver Creek, including Alaska Young. Clever, funny, screwed-up, and dead sexy, Alaska will pull Miles into her labyrinth and catapult him into the Great Perhaps.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wreck This Journal!
    Dan heb je ook nog iets te doen. Het is moeilijk uit te leggen wat het is, maar het is wel echt heel leuk.
    http://www.wreckthisjournal.com/?page_id=6


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    De boeken van True Blood?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eeehm. een engels boek, met een naam. ik ben 'm ff vergeten, OHWACHT, hij heette Holes.

    Ik heb 'm dit jaar tijdens de Engels lessen gelezen, omdat ik dat van mijn lerares moet omdat ik anders andere mensen verveel :'3

    Taraluis schreef:
    narnia ;D
    van C.S Lewis
    Ik denk dat je wel weet waar het over gaat ö


    There's power in the words you whisper.

    Perks Of Being A Wallflower van Stephen Chlbosky
    De Percy Jackson serie


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.