• -

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 0:25 ]


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Gecondoleerd en veel sterkte! :C

    Awh, ik vind het heel vervelend voor je. Zulke harige vriendjes verliezen is heel, heel erg verdrietig en pijnlijk. Degenen van wie je houdt, verlaten je nooit. En jij hen nimmer ook. Dit is een schrale troost, dat weet ik. Sterkte, hopelijk lukt het je om hem een plekje te geven.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gusteau schreef:
    Awh, ik vind het heel vervelend voor je. Zulke harige vriendjes verliezen is heel, heel erg verdrietig en pijnlijk. Degenen van wie je houdt, verlaten je nooit. En jij hen nimmer ook. Dit is een schrale troost, dat weet ik. Sterkte, hopelijk lukt het je om hem een plekje te geven.


    Queer zijn is gewoon alles

    Krull schreef:
    Gecondoleerd en veel sterkte! :C


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sterkte. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ahwwwwwwwwww, dat is echt rot :c Heel veel sterkte!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Krull schreef:
    Gecondoleerd en veel sterkte! :C


    16 - 09 - '17

    Dankjewel iedereen!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Wat erg voor je! Hij leeft voor altijd verder in je hart.
    Ik wens je heel veel sterkte.


    I'm not a robot, you can't control me!

    Gusteau schreef:
    Awh, ik vind het heel vervelend voor je. Zulke harige vriendjes verliezen is heel, heel erg verdrietig en pijnlijk. Degenen van wie je houdt, verlaten je nooit. En jij hen nimmer ook. Dit is een schrale troost, dat weet ik. Sterkte, hopelijk lukt het je om hem een plekje te geven.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    NoRobots schreef:
    Wat erg voor je! Hij leeft voor altijd verder in je hart.
    Ik wens je heel veel sterkte.


    wat was dit ookalweer

    Krull schreef:
    Gecondoleerd en veel sterkte! :C


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ontzettend veel sterkte en gecondoleerd.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ach, wat erg. Heel erg veel sterkte en gecondoleerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sterkte ):


    'The best way to predict the future is to create it'.