• Je kent het liedje misschien al, best friends brother, zoiets heb ik dus ook... Ik ben een klein beetje supersmoorverliefd op het broertje van een van mijn beste vriendinnen...

    HELP!!!

    Wat moet ik doen...?

    Hangt af van hoe goed je omgaat met je vriendin en haar broer. En het hangt af van of hij jou leuk vind, zou ik zeggen.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Heel erg uitkijken met wat je doet. Ik had gezoend met de broer van een vriendin en ik vind het nog steeds zo oncomfortabel als hel om daar te zijn. Dus als het niks wordt heb je daar wel echt last van.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Glasgow schreef:
    Hangt af van hoe goed je omgaat met je vriendin en haar broer. En het hangt af van of hij jou leuk vind, zou ik zeggen.


    Laatst zei hij dat hij op iemand anders as toen ik een sleep over had met beide bff's
    Ik ga best goed met haar om en met haar broer ook....

    Sweeney schreef:
    Heel erg uitkijken met wat je doet. Ik had gezoend met de broer van een vriendin en ik vind het nog steeds zo oncomfortabel als hel om daar te zijn. Dus als het niks wordt heb je daar wel echt last van.


    Oehhw... Ik heb er erg veel last van... Zelf durf ik niks te doen....