• Ik ben dus niet over naar HAVO4 :l en daar heb ik vanmiddag al een paar uur in het donker op bed liggen janken.
    maarja ik moet kiezen om HAVO3 over te doen of naar VMBO4 te gaan. Naja, dan ga ik liever naar VMBO4 en dat ik daarna misschien weer naar HAVO ga ofzo.

    Maar al mijn vriendinnen zitten op havo of vwo :l Ik ken NIEMAND op vmbo. ja, leuk is dat... En ik voel me sws niet gemakkelijk bij vreemden -.- En ik vind het ook maar verdomme kut om naar VMBO te gaan. sorry voor diegene hier die VMBO doen maar :') ja.. dat is wel een heel groot verschil met havo en.. lol laat maar.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 21:01 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    je leert nieuwe mensen kennen? ik ben ook niet erg goed met vreemde mensen, maar je moet het gewoon proberen?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Je maakt altijd nieuwe vrienden? Ik ga nu ook naar een nieuwe school waar ik maar 2 personen ken.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik voel me beledigd aangezien ik zelf MAVO doe.. maar ok, das kut. Zie het als een nieuwe start? :')

    Ik snap je helemaal. Als je een havist bent is het echt kut om naar Tl te moeten.


    SLOAN.

    Ik zou HAVO3 gewoon overdoen hoor, zo makkelijk klim je niet op van VMBO naar HAVO. Dan moet je ook weer zoveel punten hebben en moet je beoordeelt worden op je gedrag enzo. En anders moet je volgend jaar ook al examen doen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gewoon havo 3 overdoen, je maakt vaak wel nieuwe vrienden!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 21:03 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Memphis schreef:
    Ik zou HAVO3 gewoon overdoen hoor, zo makkelijk klim je niet op van VMBO naar HAVO. Dan moet je ook weer zoveel punten hebben en moet je beoordeelt worden op je gedrag enzo. En anders moet je volgend jaar ook al examen doen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb miss het zelfde maar dan naar 3 havo in plaats van vwo ik hoor het vrijdag, ik zou 3 havo overdoen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou naar 4vmbo gaan. Ik heb dat ook gedaan en 4vmbo is ongelofelijk simpel vergeleken met havo. Ik heb bijna niets gedaan het jaar. Nu doe ik weer havo maar ben ik dus niet over naar 5 havo en moet dus MBO gaan doen. MAAR, ik heb wel m'n VMBO diploma. Als het jou hierna weer niet lukt, heb je geen diploma.


    To infinity and beyond •

    Ik weet niet, ik zou HAVO3 overdoen. Er is geen garantie dat je zomaar weer opklimt naar HAVO. En dan zit je wel met een VMBO diploma. Dat is geen belediging voor mensen met VMBO niveau hoor, want als je doet wat bij je past is het goed. Maar als jij HAVO kunt, is het gewoon doodzonde. Want met HAVO kun je wel echt meer.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb hetzelfde ö

    Ik moet gedwongen terug van vwo niveau naar mavo, ik kan niet eens kiezen T_T

    ikwilnietD:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 21:31 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik zou je HAVO over gaan doen. Hoef je niet naar het VMBO en het scheelt je een jaar als je naar je VMBO weer zou willen opstromen.


    I am an idiot, I move.

    Als je naar vmbo 4 gaat en later weer havo wil doen, gaat je middelbare school tijd langer duren. Nog een jaar extra dus. Ik zou gewoon op havo blijven.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik zou 3havo overdoen als ik jouw was. Het is inderdaad niet leuk om naar vmbo te gaan. En nu zijn er mensen die dan denken: wat is er mis met vmbo? Helemaal niets, ik heb niets tegen vmbo-ers. Maar als jouw niveau havo is, dan is er heel veel mis: dan is het te laag. Er is niets mis met vmbo, zolang het je niveau is.
    Heb je het gevoel dat je volgend jaar dan wel over gaat als je besluit om 3havo over te doen? Als je denkt dat het je gaat lukken en dat je 4havo en 5havo doorkomt in 1x, dan moet je zeker 3havo overdoen.
    Heb je het idee dat dit totaal niet gaat lukken, dan kan je beter vmbo doen. Maar probeer dat wel goed af te wegen. Ga niet uit angst nog eens te blijven zitten gelijk naar vmbo.
    En een tip over je vrienden: daar moet je niet naar kijken. Het is je eigen schoolbaan. Je moet niet die van je vrienden kiezen, maar die van je eigen. Vrienden maak je vanzelf wel weer en je kan je vrienden van afgelopen jaar nog in de pauzes zien.


    To live would be an awfully big adventure

    Same here. Maar het heeft geen zin om in een hoekje te gaan zitten. Probeer er gewoon het beste van te maken En maak nieuwe vrienden in de VMBO klas? (;


    Only those who listen can hear