• Aangezien Flywishes en ik de enigste zijn die nog reageren willen we graag opnieuw beginnen.

    The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?



    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn JavaddMalik:
    Louis William Tomlinson: Kraaijkamp- Lieke
    Harry Edward Styles:SecretlyMe
    Niall James Horan: IrishNialler- Yvonne
    Liam James Payne :Vipire- Anne
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): FlyWishes- Julian

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !! Eventueel kunnen er ook familieleden en/of vrienden gespeeld worden)

    Zayn's vriendin Paige Bradley : Vipire- Anne
    Harry's vriendin: Inside-Melissa
    Louis's vriendin Gabriella Moore: MyxLoubear- Merle
    Liam's vriendin :Chelsey Alli Campbell -Depay- Amy


    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon. Het liefst dan Jongen en Meisje
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen IrishNialler of FlyWishes maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan


    Invullijstje;
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 19:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry's gf?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    Harry's gf?
    Is goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Invul Lijstje :
    Naam : Niall James Horan.
    Leeftijd: 19 Jaar
    Innerlijk: in het begin zal Niall altijd een beetje verlegen zijn maar als hij eenmaal zich thuis voelt veranderd hij. Vaak is hij dan erg druk. Niall is iemand die graag en veel lacht en dus ook lol heeft met vrienden. Niall heeft een hekel aan verassingen en geheimen. Verder is hij heel snel bezorgd, behulpzaam en in paniek. Als er iets is en Niall weet niet precies wat er is kan hij daar slecht tegen en vaak schiet hij dan in paniek. Ook is Niall snel emotioneel en als je hem kwetst blijft hij daar lang over piekeren. Ook is hij erg onzeker over zichzelf, zeker omdat hij in het begin de meeste haters had. Daarom probeert hij minder te eten (wat altijd mislukt), meer te sporten en heeft hij een beugel. Zijn beste vriend is Zayn maar ook Liam omdat Liam hem altijd helpt. Hij weet best veel wat andere nog niet weten en Niall zal niet snel naar iemand toe stappen maar dan stopt hij het in zich tot iemand het door heeft.
    Uiterlijk:

    oorspronkelijk heeft Niall donkerblond haar naar hij verft het ook blond. Zijn ogen hebben een aparte kleur blauw. Hij is 1.70m en erg mager voor zijn grote eetlust.
    Extra: Niall zingt en speelt graag gitaar en piano. Hij heeft een lichte vorm van Claustrofobia en is Iers waar hij trots op is. Verder heeft Niall een beugel die er bijna uit mag. Wat de jongens niet weten allemaal niet is dat Niall 3 jaar gepest is, daardoor is hij grotendeels erg snel onzeker en geraakt. Ook is Niall Homo maar ook dit weten de lads niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kraaijkamp schreef:
    Louis?
    Ja is goed, lol ben echt blij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)Ja is goed, lol ben echt blij


    Hoezo? Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam : Jim Edward Hendrikson
    Leeftijd: 16
    Karakter: Lief , schattig, homo , staat open voor nieuwe vrienden , en is een grote Fan van 1D. Jim is iemand die niet graag met andere mensen praat. Hij heeft maar 1 vriendin en die steunt hem . Zijn moeder heeft nooit aandacht voor hem en mishandeld hem geestelijk. Ze praat alleen maar met zijn broer en dat doet Jim pijn. Jim word ook gepest op school alleen zijn vader weet dat. Hij heeft al meerdere keren bij de directeur gezeten maar niks hielp . Zijn broer heeft ook geen aandacht voor hem . Hij neemt vaak meisjes mee en dat irriteerd Jim. Hij heeft altijd al een droom. Nou ja eigenlijk 2 ! Dat hij zijn prins op het witte paard vind en dat hij een leuk gezin krijgt
    Uiterlijk:


    Extra: Het vriendje van Niall ( Binnenkort )


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zou ik Liam Payne mogen?


    Every artist was first an amateur.

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Hoezo? Haha.
    we zijn samen bij topic 18 en ik dacht het is leuker om op nieuw te beginnen

    Wilt iedereen ook zijn gewoone echte naam zeggen das misschien iets makkelijker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lyall schreef:
    Zou ik Liam Payne mogen?
    jaa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)we zijn samen bij topic 18 en ik dacht het is leuker om op nieuw te beginnen

    Wilt iedereen ook zijn gewoone echte naam zeggen das misschien iets makkelijker


    Wow, topic 18. ;o Haha.
    Mijn naam is Lieke. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn naam is Julian xd Maar dat wist je denk ik al xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    IrishNialler schreef:
    (...)we zijn samen bij topic 18 en ik dacht het is leuker om op nieuw te beginnen

    Wilt iedereen ook zijn gewoone echte naam zeggen das misschien iets makkelijker


    Well, hi there. Ik ben Melissa. (bloos)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kraaijkamp schreef:
    (...)

    Wow, topic 18. ;o Haha.
    Mijn naam is Lieke. ^^
    niet ver eigenlijk ik ben wel eens met een topic met zijn tweeen tot topic 43 geweestXD
    lol de helft van jullie ken ik al uit mijn vrienden lijstXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)niet ver eigenlijk ik ben wel eens met een topic met zijn tweeen tot topic 43 geweestXD
    lol de helft van jullie ken ik al uit mijn vrienden lijstXD


    Dat is gewoon niet normaal. :') Ik ben nog nooit verder gekomen dan 2, of 3, daarna liepen ze allemaal dood, lols.


    stay safe because I like being alive at the same time as you