• Ik ben dus niet over naar HAVO4 :l en daar heb ik vanmiddag al een paar uur in het donker op bed liggen janken.
    maarja ik moet kiezen om HAVO3 over te doen of naar VMBO4 te gaan. Naja, dan ga ik liever naar VMBO4 en dat ik daarna misschien weer naar HAVO ga ofzo.

    Maar al mijn vriendinnen zitten op havo of vwo :l Ik ken NIEMAND op vmbo. ja, leuk is dat... En ik voel me sws niet gemakkelijk bij vreemden -.- En ik vind het ook maar verdomme kut om naar VMBO te gaan. sorry voor diegene hier die VMBO doen maar :') ja.. dat is wel een heel groot verschil met havo en.. lol laat maar.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 21:01 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou HAVO3 overdoen. Veel mensen zeggen dat ze na het VMBO wel even de HAVO gaan doen, maar door het grote verschil tussen die twee lukt het bijna niemand.
    En ook de sfeer in VMBO is heel anders. In de HAVO ken je ook al wat mensen, dus dat scheelt ook al. En je leert toch zo weer nieuwe mensen kennen joh (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Ik zou HAVO3 overdoen. Veel mensen zeggen dat ze na het VMBO wel even de HAVO gaan doen, maar door het grote verschil tussen die twee lukt het bijna niemand.
    En ook de sfeer in VMBO is heel anders. In de HAVO ken je ook al wat mensen, dus dat scheelt ook al. En je leert toch zo weer nieuwe mensen kennen joh (:

    Dat is waar, ik denk dat als je VMBO gaat doen na havo, dat je zoiets hebt van 'Oh easy shit, dit haal ik wel effe.' Ik zat bij ex-VWO'ers in de Havoklas die precies hetzelfde dachten en uiteindelijk toch zakten. Linke mentaliteit. Maar gelijk heb je, VMBO is echt damn easy (zeker voor iemand die van de Havo afkomt) maar keep in mind dat je wel moet aanpoten als je weer Havo gaat doen, al helemaal omdat ik van meerdere Havistem heb gehoord dat 4 en 5 Havo behoorlijk pittig is vergeleken met de onderbouw.
    Ik zeg niet dat 't niet kan - ik ben 't levende bewijs dat het prima te doen is - maar je hebt zelfdiscipline nodig :]
    & Ja, instromen in een andere klas is sowieso klote, vooral om te bedenken dat het gros al vrienden heeft gemaakt en 't moeilijk is om in zo'n vriendenkring te raken :/

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 9:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Okay, ik heb afgelopen weken precies hetzelfde gehad.
    Ik heb toch maar voor vmbo gekozen, zodat ik meer mogelijkheden heb.
    Maar echt alle mensen die ik ken van vmbo, mag ik niet! :(
    Ik ben de enige uit mijn -te leuke- klas die blijft zitten, of naar vmbo gaat.
    Dus ik voel me ook best kut! ;)


    Geen reclame, please.

    LetMeBe schreef:
    Ik zou HAVO3 overdoen. Veel mensen zeggen dat ze na het VMBO wel even de HAVO gaan doen, maar door het grote verschil tussen die twee lukt het bijna niemand.
    En ook de sfeer in VMBO is heel anders. In de HAVO ken je ook al wat mensen, dus dat scheelt ook al. En je leert toch zo weer nieuwe mensen kennen joh (:


    Als je 3 jaar havo hebt gedaan en dan naar 4VMBO gaat. Haal jij makkelijk die 6.5 gemiddeld hoor? Het is namelijk zo simpel. Dus opstromen is makkelijker. Om dan nog op havo te blijven is anders (:
    Sfeer op VMBO is veel relaxter.


    To infinity and beyond •


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    jaa ik ging ook hard vechten om naar havo te kunnen want ik wou ook niet naar wmbo


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Wat stellen mensen zich hier vaak over aan.

    'Nee, ik ken daar niemand! JankJank.'
    'Al mijn vriendinnen zitten in de andere klas! Nee, ik ga dood.'

    Vriendinnen zie je buiten school wel en je leert nieuwe mensen kennen. In groep 8 werd ik ook als een van de weinige naar andere klas geplaatst en ik ging ook als enige naar 't OSG en zat dus enkel bij vreemden in de klas (die elkaar wel kende), problemen mee? Nee, je leert vanzelf nieuwe mensen kennen. Niet zo paniekerig doen, want als je hier al moeite mee hebt ga je het nog zwaar krijgen n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben ook maar net op het nippertje over naar HAVO4, maar als ik jou was zou ik HAVO3 overdoen en als het je dan weer niet lukt, zou ik maar VMBO4 gaan doen.
    En anders kan je nog MBO gaan doen, als je 16 bent tenminste...
    Ik mocht niet eens TL4 doen, want dan kom je in de examenklas terecht en al dat soort dingen. En ik mocht geen MBO gaan doen, omdat ik nog geen 16 ben (wordt dat in het examenjaar HAVO5 als alles meezit)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zou Havo overdoen :Y)
    en ik hoop dat je wat nieuwe leuke mensen tegenkomt :)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben van Havo2 naar TL3 gegaan en damn, ik ben geslaagd zonder ook maar een boek open te doen. Heerlijk, vooral omdat ik met maar één 5 (wiskunde) ben geslaagd :'D
    Ik zou WEL naar VMBO gaan, want als je weer niet overgaat heb je helemaal geen diploma.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik snap je wel, het lijkt mij ook een hele moeilijke keuze, maar misschien moet je het toch doen??


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Voiceless schreef:
    Ik ben van Havo2 naar TL3 gegaan en damn, ik ben geslaagd zonder ook maar een boek open te doen. Heerlijk, vooral omdat ik met maar één 5 (wiskunde) ben geslaagd :'D
    Ik zou WEL naar VMBO gaan, want als je weer niet overgaat heb je helemaal geen diploma.


    Precies hetzelfde als jou gedaaan alleen dan van 3havo naar 4vmbo tl gegaan xd.


    To infinity and beyond •

    Ik snap je he-le-maal alleen het enige verschil is dat ik naar de 3e ga.
    En ik ben gelukkig wel redelijk goed met contact maken met anderen.
    Ik heb gekozen voor Mavo, want een jaar over doen zag ik niet zitten. Stel nu dat ik dan wéér zou blijven zitten, dan kan ik beter mijn mavo op zak hebben dan steeds blijven zitten.
    Als ik jou was zou ik naar Mavo gaan, je krijgt ook daar heus wel vrienden;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ozu geoon HAVO3 opnieuw doen. Niet lullig voor de VMBO mensen maar ik vind het heel erg vervelend om op het VMBO te zitten. En ja gwn.. Do egewoon HAVO3 opnieuw...;$

    JChoo schreef:
    Ik ozu geoon HAVO3 opnieuw doen. Niet lullig voor de VMBO mensen maar ik vind het heel erg vervelend om op het VMBO te zitten. En ja gwn.. Do egewoon HAVO3 opnieuw...;$


    Weet je hoé chill VMBO was? Als je de derde klas nog een keer over doet, mag je niet meer blijven zitten. 4 HAVO is een moeilijk jaar, hier ben ik dan ook gestrand - nadat ik dus eerst m'n VMBO heb gehaald. En als je dan blijft zitten, ben je de lul.


    To infinity and beyond •