• Ik vroeg mij eigenlijk af hoe iedereen hier Quizlet heeft ontdekt?

    Ik zocht naar plaatjes en je kunt dan op de site klikken waarvan het komt en dat kwam van hier.
    Jullie?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 9:57 ]

    Is al een topic van ;'d


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik kwam deze site tegen en vond hem meteen al leuk :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Matched schreef:
    Is al een topic van ;'d


    Oh ok wist ik niet.

    Via een vriendin


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik was een verhaal aan het schrijven op Hyves en toen zei iemand tegen me dat ik eens op Q moest kijken
    en nu ben ik verslaafd:9~


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik was altijd al dol op die Quizzen en Testjes, omdat ik dan meer over mezelf ontdekte, gezien ik mezelf amper begreep. Toen tikte ik in 'Quizzen' en toen kwam ik bij Quizlet uit. Meteen een account gemaakt, quizzen gedaan en toen werd het saai. Ik ging weg, even later verveelde ik me en kwam ik terug, ik maakte mijn eerste -falende- story. Toen ontdekte ik het forum en toen was ik verslaafd :9~


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Ik was altijd al dol op die Quizzen en Testjes, omdat ik dan meer over mezelf ontdekte, gezien ik mezelf amper begreep. Toen tikte ik in 'Quizzen' en toen kwam ik bij Quizlet uit. Meteen een account gemaakt, quizzen gedaan en toen werd het saai. Ik ging weg, even later verveelde ik me en kwam ik terug, ik maakte mijn eerste -falende- story. Toen ontdekte ik het forum en toen was ik verslaafd :9~

    Omg, zo ging dat bij mij ook! Haha :9~


    Forever.

    Via een plaatje. Toen heb ik nog een hele tijd zonder account op Quizlet gezeten en gewoon dingen gelezen enzo, maar toen heb ik uiteindelijk toch maar een account aangemaakt. Geen spijt van gehad (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Snuggly schreef:
    (...)
    Omg, zo ging dat bij mij ook! Haha :9~

    Welkom bij de club _O_


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Ik was altijd al dol op die Quizzen en Testjes, omdat ik dan meer over mezelf ontdekte, gezien ik mezelf amper begreep. Toen tikte ik in 'Quizzen' en toen kwam ik bij Quizlet uit. Meteen een account gemaakt, quizzen gedaan en toen werd het saai. Ik ging weg, even later verveelde ik me en kwam ik terug, ik maakte mijn eerste -falende- story. Toen ontdekte ik het forum en toen was ik verslaafd :9~


    zo was het bij mij ook !


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik was ook opzoek naar quizzen en kwam toen ook op deze site terecht. Toen heeft een tijdje zo'n beetje mijn hele klas op Quizlet gezeten en gingen we de hele tijd met z'n allen quizzen maken en invullen. Maar dat werd saai. Toen ben ik er nog een tijdje langer op gebleven, maar toen ben ik ook vertrokken. Nu heb ik het sinds januari her-ontdekt en ook een nieuw account aangemaakt, want ik wist mijn gebruikersnaam etc. niet meer. En nu is het veel leuker met alle stories enzo.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Plaatjes van Tokio Hotel, zo'n tig jaar geleden. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zocht info over Tokio Hotel en kwam zo bij de verhalen. Eerst zat ik hier nog een jaar zonder account op en toen maakte ik er ééntje aan. Ik ben zo'n 3 keer een periode afwezig geweest omdat ik het niet meer leuk vond, maar nu ben ik al een lange tijd terug en ben ik niet echt van plan om weg te gaan :')


    Olive

    Heel lang geleden toen er alleen nog quizzen waren, haha. Met andere accounts. Ik vond quizzen maken altijd heel leuk en dus kwam ik hier terecht, maar veel deed ik er eerst niet mee. Maar nu zijn het meer stories dan quizzen waar ik me mee bezig houd. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Via mijn zus, haha ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.