• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:33 ]

    wij doen dat ook wel eens, we gingen eerst naar Schiphol en dat was erg leuk aangezien wij zelf nooit vliegen ehm je kunt naar Maudurodam dat is lang niet heel de dag eerder een ochten. Ik zou ook een Bosche Bol gaan eten als ik jou was en miss. kun je lekker uitwaaien op het strand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    wij doen dat ook wel eens, we gingen eerst naar Schiphol en dat was erg leuk aangezien wij zelf nooit vliegen ehm je kunt naar Maudurodam dat is lang niet heel de dag eerder een ochten. Ik zou ook een Bosche Bol gaan eten als ik jou was en miss. kun je lekker uitwaaien op het strand


    Schiphol ben ik al een keer geweest, gewoon voor de lol, en dat was wel leuk, maar met mijn moeder samen.. Denk het niet :') Maudurodam vind ik niets aan en ben ik al eens geweest en een Bossche bol heb ik al vaker op omdat ik niet zo ver van den Bosch afwoon :3

    Zoek eens op spoordeelwinkel.nl kan je trein+entree voor een leuk prijsje krijgen. En anders ja, Googledegoogle :)


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    Zoek eens op spoordeelwinkel.nl kan je trein+entree voor een leuk prijsje krijgen. En anders ja, Googledegoogle :)


    We hebben al trienkaartjes dus die hebben we niet nodig.. En ik heb al op internet gekeken, maar dan zie je alleen maar van die dingen waar je de hele dag over doet of waarbij je heel veel entree moet betalen.

    Hahah oke hmmmm ik heb geen idee behalve strand en lekker shoppen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    dan ligt t gewoon aan.. wat je precies zoekt voor samen met je moeder.. Pretpark geen optie, musea zijn vaak prijzig, Amsterdam Madame Tussauds is volgens mij heel duur.. Uhm tja, Limburg bezoeken bij de mooie heuvels? Gewoon een stad bezoeken, drinken, eten, winkels in en uit. Elke stad heeft wel zn eigen leuke ding :)


    It's high noon.

    Ik weet niet precies waar je woont maar je kunt eventueel een dagje naar Amsterdam gaan, shoppen, daar wat eten ect.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Kom shoppen in Maastricht! Oh wacht, ook dat kost geld.
    Maar Maastricht is wel übergezellig!

    En anders is Utrecht ook super gezellig, Rotterdam is wel leuk en verder weet ik het niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Guys, guys, we hebben nog steeds geen idee wat we gaan doen en we willen niet de hele dag winkelen :3 Dus.. Weet iemand nog iets?

    Uhm... In Scheveningen heb je op de boulevard leuke terrasjes waar je lekkere pannenkoeken kunt krijgen. Het is er heel gezellig, en sealife is er ook, maar weet niet meer hoe duur dat was. Verder kan je nog langs de hunebedden in Drente, je kan nog musea bezoeken, of leuke steden bekijken. Verder weet ik ook niet echt dingen, maar misschien kan je nog evenementen googelen?


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, je kan ook nog naar het muiderslot?


    Happy Birthday my Potter!

    Naar Artis, dat is niet zo duur geloof ik.
    Laat maar, dat is alleen goedkoop als je student bent

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 23:25 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Uhm, tja, enig idee waar je heen gaat?
    Je kunt een soort wedstrijd met elkaar doen? De mooiste foto.
    Lekker uitwaaien op strand -i love it!-.
    Workshop volgen waarbij je iets moet maken.
    Japanse Tuinen bezoeken


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Oh en mensen onder de achttien mogen gratis in het rijksmuseum, dus dat valt ook mee hoe duur het is.


    Happy Birthday my Potter!

    Lijst met steden maken en dan gewoon rondlopen :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.