• Vinden jullie, als users, het vervelend dat wij, de mods, óók om de twee weken onze naam kunnen veranderen en dat vaak ook doen?

    Vraag ik me gewoon even af. Want ik kan me heel goed voorstellen dat 't zo is. En vinden jullie dan ook gelijk dat dat ons ontnomen moet worden, dus maar één keer per maand, of is het niet zo'n big deal? :'D

    Ik bedoel trouwens meer in verband met verwarring rond de usernames: Wie is nou wie?

    *Kan nu ook haar naam weer veranderen*
    *O*

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 15:50 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, ik heb er geen problemen mee, ik ga de mijne morgen veranderen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik vind het geen big deal :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Totaal geen problemen mee, mod = mod toch?

    Ik vind het discriminerend. (gayhand)

    Haha, nene. Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg hoor. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Haha het is wel zo dat jullie Mod zijn, maar oneerlijk is het wel, vind ik. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb er geen probleem mee.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    soms vraag ik me wel eens af ja, wie wie nou is, maar dat heb ik met iedereen die zijn/haar naam verandert x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rum schreef:
    Haha het is wel zo dat jullie Mod zijn, maar oneerlijk is het wel, vind ik. (:

    En er zullen altijd wel users zijn die erover blijven zeiken..


    your eyes are like stars in the night.

    De enige mod die ik nu bij naam ken is Krull :'D Voor de rest ken ik geen mods, omdat ze dus steeds van naam veranderen ;o Ikzelf verander dan ook zo min mogelijk mijn naam, anders sta ik bij iemand in de vriendenlijst en weten ze niet meer wie ik ben ;p

    Maar oneerlijk ofzo, naja.. Nee, jullie doen wat voor Q en voor wat hoort wat toch? ;p

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 15:51 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb er geen problemen mee, sterker nog het was me nog nieteens opgevallen o.O

    Maar ik vraag me dan wel af waarom kunnen mods om de 2 weken hun naam veranderen in plaats van net als de rest om de maand? Dat geeft toch geen extra waarde aan het mod zijn?
    -niet stom bedoeld hoor vraag ik me nu alleen af (A)-


    dream, dare, fly!

    Poseidon schreef:
    (...)
    En er zullen altijd wel users zijn die erover blijven zeiken..


    Die reactie is dan weer niet nodig. Ze vraagt het, ik zeg het. Ik vind het niet echt erg ofzo, maar ik vind het een beetje oneerlijk. Zoek niet zoveel aandacht joh.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee hoor, ik herken mensen wel aan hun foto of signature en als die mee veranderd en ik heb zoiets van 'who the fuck is this' kan ga ik gewoon even naar 't profiel van diegene en 'oh ja, dat was die' ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, niet echt.
    Andere Golden Members kunnen toch ook om de twee weken hun naam veranderen, dat is gewoon hetzelfde.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Rum schreef:
    (...)

    Die reactie is dan weer niet nodig. Ze vraagt het, ik zeg het. Ik vind het niet echt erg ofzo, maar ik vind het een beetje oneerlijk. Zoek niet zoveel aandacht joh.

    Ehm pardon? Jij kan ook best normaal reageren, want dit was als aanvulling op jouw reactie. Ik ben het met je eens, en ik zoek geen aandacht. Thanks a lot.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ehm pardon? Jij kan ook best normaal reageren, want dit was als aanvulling op jouw reactie. Ik ben het met je eens, en ik zoek geen aandacht. Thanks a lot.


    Dan zeg ik nu oprecht sorry. Ik dacht dat je bedoelde dat ik aan het zeiken was. Sorry. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking