• Hoi,
    Orchideous en ik gaan samen een HP-story schrijven, Can We Believe Everything They Say?

    Het verhaal zal gaan over Hillary, de dochter van de wereldberoemde Madonna, die een brief krijgt van Hogwarts, school for Witchcraft and Wizardry. Aangezien haar moeder zo in de kijker staat, en zij dus ook, is het niet al te gemakkelijk om naar deze school te kunnen gaan.
    EDIT: Hillary komt in Gryffindor ;D

    en we zoeken:

    Vanalles.
    Medestudenten, oudere studenten, kennissen, muggle-friends,
    noem maar op. Zelfs familie is toegestaan.

    En we beginnen het verhaal nog voor ze naar school gaat,
    dus ja. Ze komt pas op school aan in het derde jaar (:


    We zochten nog enkele rollen, het verhaal speelt zich af ten tijden van HP, zij is dus een jaargenootje van hem.
    Je mag zelf je rol verzinnen, en liefst hebben we deze gegevens:

    Rol:
    Voornaam:
    Bijnaam:
    Volledige naam:
    Uiterlijk: -foto + korte beschrijving-
    Karaktereigenschappen:
    Geboortedatum: dag/maand
    Jaar: -in welk jaar je personage zit als het een student is-
    Huisdier:
    Patronus:
    Stok:
    Extra:


    We zullen ons best doen zoveel mogelijk rollen te gebruiken, en het kan ook zijn dat we je rol ietsje aanpassen, of enkele elementen eruit weglaten.
    Alvast enorm bedankt (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:29 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    C'mon people, we need this, like, a lot.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    What she said ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil wel een rol invullen (;
    Maar wat zoek je vooral? En rond welke leeftijd?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:27 ]


    Forlife.

    Onevoice schreef:
    Ik wil wel een rol invullen (;
    Maar wat zoek je vooral? En rond welke leeftijd?


    Vrienden van Hillary zowel uit de Mugglewereld als uit de tovernaarswereld, de leeftijd doet er praktisch niet toe. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Onevoice schreef:
    Ik wil wel een rol invullen (;
    Maar wat zoek je vooral? En rond welke leeftijd?


    Vanalles.
    Medestudenten, oudere studenten, kennissen, muggle-friends,
    noem maar op. Zelfs familie is toegestaan.

    En we beginnen het verhaal nog voor ze naar school gaat,
    dus ja. Ze komt pas op school aan in het derde jaar (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik begin er aan ;D


    Forlife.

    Is goed ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rol: Leerling
    Voornaam: Dianne
    Bijnaam: Di
    Volledige naam: Dianne Bran
    Uiterlijk: Foto Rood-bruin haar dat iets verder dan de schouders komt. (ZOals op de foto dus) Wanneer ze het uniform niet draagt, heeft ze meestal paarse of lichtgroene kleding aan. Op haar schouder heeft ze een moedervlek in de vorm van een liggende ovaal.
    Karaktereigenschappen: Vriendelijk, lief, grappig en een beetje stuntelig.
    Geboortedatum: 13 juli
    Jaar: 3de jaar
    Huisdier: Uil
    Patronus: Lynx
    Stok: Houtsoort: Es, Kern: Haar uit de staart van een eenhoorn, lengte: 32 cm
    Extra: Is een expert in toekomst voorspellen. Zit in gryffindor.


    Take me to wonderland

    Rol: (Beste) vriendin van Hillary in de toverwereld
    Voornaam: Milla
    Bijnaam: Mils
    Volledige naam: Milla Averown
    Uiterlijk: Milla is van nature zeer blond. Haar lichte blonde haren vallen snel op. Ze heeft ook een paar blauwe kijkers die niet meer goed zien zonder bril of lenzen. Ze wisselt vaak af, de ene dag een bril, de andere lenzen. Ze heeft mooie rechte witte tanden, waardoor ze een mooie glimlach heeft.
    Buiten haar school uniform draagt ze graag strakke jeans met af en toe een scheur in, ze draagt graag shirts en sweaters met iets leuks op, haar witte Coca-cola Sweater is haar favoriete.


    Karaktereigenschappen: Milla is een zeer gelukkig meisje. Ze heeft veel vrienden en een familie die oprecht om haar geeft. Ze is een echte groepsmens. Ze haat het als ze alleen is of iets alleen moet afhandelen. Zo zal ze ook altijd gaan studeren in de bib of samen met iemand van haar vrienden. Ze houdt er wel is van om iemand beet te nemen. Haar humor is een van haar sterke karaktertrekken. Zo zal ze in een les wel eens een grappige opmerking maken. Milla kan je ook altijd vertrouwen en geloven als ze met jou een oprecht gesprek heeft.
    Milla heeft een zeer open geest en gelooft ook in zeer veel dingen. Ze is dan ook zeer nieuwsgierig en gaat graag uit op onderzoek. Niets staat in de weg als ze met iets bezig is. Haar vastberadenheid en doorzettingsvermogen komt altijd naar boven als ze een doel bereiken.
    Geboortedatum: 23 September
    Jaar: Zelfde jaar als Hillary
    Huisdier: Milla heeft een witte pluis kat met twee verschillende oogkleuren. Willow.
    Patronus: Een zwaluw. Zwaluwen zijn zeer zorgzame vogels, net zoals Milla zijn zijn ze zeer gehecht aan andere.
    Stok: Haar toverstok is 22,4 cm lang, uit Es gesneden en met kern een haar van een eenhoorn z'n staart.
    Extra: Milla is een halfbloed. Haar moeder, Veronica Hallinson, is een muggle die in Londen een klein gezellig eetcafeetje ophoudt. Haar vader, Marck Averown, was een goede studente op Hogwarts die in de afdeling van Gryffindor zat. Hij leerde haar moeder kennen en was opslag verliefd. Nu heeft hij de toverwereld vaarwel gezegd en helpt mee in haar moeders eetcafee.


    Hij is niet zo uitgebreid, sorry daarvoor, maar ik ben echt dooodmoe ;D
    Hopelijk heb je er wat aan!
    Morgen vul ik en misschien nog in als dat goed is.


    Forlife.

    Die kat :3
    Beide lijken mij al bruikbaar, nu nog overleggen met mijn collega (nerd)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mij lijken ze ook bruikbaar, ja. Interessante personages. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik zal er zo wel 1 invullen! (:


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Rol: vriendin/nicht van Hillary
    Voornaam: Evanthe
    Bijnaam: Eef/eefje
    Volledige naam: Evanthe Lana Drews
    Uiterlijk: Evanthe is erg klein en heeft een normaal postuur. Ze heeft bruine haren met lichte slag en groene ogen en als ze lacht heeft ze kuiltjes in haar wangen. Buiten haar school uniform draagt ze veel jurkjes, maar ook gewone jeans met een leuk shirt of een sweater.


    Karaktereigenschappen: Evanthe is altijd eerlijk en vertelt waar ze mee zit. Ze probeert iedereen tevreden te houden, en daardoor cijfert ze zichzelf altijd weg. Evanthe weet dat ze meer aan zichzelf moet denken, maar ze is erg eigenwijs en koppig. Ze wordt vaak als schattig gezien, maar dit vindt ze eigenlijk wel irritant. Ze is iemand die altijd tussen beide komt wanneer er ruzie is, en ze kent geen vooroordelen en ze gaat niet uit van uiterlijk. Ook is ze erg trouw aan de mensen van wie ze houd. Ze is erg rustig, maar staat nooit op de achtergrond. Ze bereikt altijd haar doelen, hoe dan ook. Ze houdt namelijk niet van falen.
    Geboortedatum: 11 februari
    Jaar: 4e jaar
    Huisdier: Evanthe heeft een kat, genaamd Celia.
    Patronus: Een vos.
    Stok: Haar toverstok is 25,4 cm lang, uit Kers gesneden en met een kern van bloed van een drakenhart.
    Extra: Evanthe heeft nog een broer, Julius, hij zit in het laatste jaar en is erg gewild bij de meisjes. Hun moeder is overleden toen Evanthe 13 jaar was, en heeft het hier vaak nog erg zwaar mee. Evanthe zit in het zwerkbal team als jager en daarnaast is ze ook erg muzikaal.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 21:09 ]


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Nog rollen?
    Deze 3 zijn echt al goed, hoor (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zal ik nog wat rollen maken voor de broer van Evanthe en een muggle vriendin?


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.