• Owkee ik heb een paar dagen terug iets ontzettends stoms gedaan. K had iets over een lerares op twitter gezet -geen scheldwoorden ofzo- en normaal gesproken zou ik dat nooit doen, maar goed ik had het dus wel gedaan. En toen kwam ze een aantal dagen terug onze scheikunde les binnen, over dat als we iets van haar vonden we het recht in haar gezicht moesten zeggen en ze niet wilde dat we allerlei haat dingen op social media zouden zetten. Ik ben toen niet naar haar toe gegaan om m'n excuses ofzo aan te bieden.
    Heb ik vandaag een gesprek met m'n mentrix over profielkeuze en adviezen etc. Begint ze daar opeens over =S Gelukkig heb ik een hele aardig mentrix, maar ze was wel boos. Ze kon zelf nie echt geloven dat ik dat dus gedaan had ik word nogal snel gezien als een goede leerlinge omdat ik gwn goede cijfers haal etc. en ze vertelde me dat er kinderen geweest zijn die voor dat soort dingen geschorst zijn. Ergens had k zoiets van, Like tha fack, ik heb een mening, maar goed. Ik moest even later aan die lerares mn excuses aangeboden en dat was zo gênant.
    Iemand van jullie de laatste tijd nog iets stoms gedaan?? Of iets gênants??

    Lol srry voor al m'n afkortingen, ik heb ze nu voluit geschreven^^

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:49 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hoe erg was het dan? En wat boeit het eigenlijk... Ik bedoel, jij kent toch verder alleen je klasgenoten? Ik zie écht het probleem niet hoor...


    Life is hard and then we die

    Sorry het leest echt ontzettend vervelend hoe je typt.
    Maarja, ik snap het wel, je moet respect hebben voor je leraren. Schorsen gaat me toch wel te ver, je mag je mening gewoon uiten.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:45 ]


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Hoe erg was het dan? En wat boeit het eigenlijk... Ik bedoel, jij kent toch verder alleen je klasgenoten? Ik zie écht het probleem niet hoor...


    Uhmm k wil niet geschorst worden, dat is het probleem, duhh


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Assassin schreef:
    Sorry het leest echt ontzettend vervelend hoe je typt.
    Maarja, ik snap het wel, je moet respect hebben voor je leraren. Schorsen gaat me toch wel te ver, je mag je mening gewoon uiten.


    Idd vond k ook


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)

    Uhmm k wil niet geschorst worden, dat is het probleem, duhh
    Ik zie het probleem van de leraren niet haha :P


    Life is hard and then we die

    Nu ben ik nieuwsgierig naar wat je gezegd hebt.& ik dacht eerst dat je iemand anders bedoelde met die K, maar je bedoelt er dus jezelf mee. :3

    Soave schreef:
    Nu ben ik nieuwsgierig naar wat je gezegd hebt.& ik dacht eerst dat je iemand anders bedoelde met die K, maar je bedoelt er dus jezelf mee. :3


    Oa dat k haar haat en dat ze een stom wijf is:Y) Maar ja:Y) Mn Q account vind ze hopelijk nu niet uit xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Uhm, ik had pas hele erge ruzie met een goede vriendin van me op school. En ik zat op dat moment heel erg met mezelf in de knoop, toen ben ik boos van tafel weggelopen en ging in de wc zitten. Toen ging de bel en besloot ik gewoon te blijven zitten om te zien ofdat er iemand om me gaf en ik wilde niet weer in die 'sfeer' komen van de ruzie. Uiteindelijk heb ik 2 uur stil op de wc gezeten en ben ik daarna meteen naar mijn mentor gegaan (ook vetrouwingspersoon) en heb het er met haar over gehad.

    Helaas moest ze wel naar de leraar toe die ik op dat moment had. Ik had natuurlijk gehoopt dat ze een verhaal had verzonnen dat ik telkens bij haar was. Maar 3 dagen daarna kwam hij naar me toe en zei dat hij binnenkort met me wilde spreken want hij vond '2 uur zitten op de plee' wel heel erg raar. Ik moest toen lachen, haha.


    <3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zie het probleem van de leraren niet haha :P


    Leraren hebben gwn een probleem vaak, het feit dát ze leraar zijn. Sommigen lijken het alleen maar te doen, om ons te irriteren en niet om ons wat bij te brengen. Want er zijn heel veel leraren waar ik wel goed mee om kan gaan.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Deluso schreef:
    Uhm, ik had pas hele erge ruzie met een goede vriendin van me op school. En ik zat op dat moment heel erg met mezelf in de knoop, toen ben ik boos van tafel weggelopen en ging in de wc zitten. Toen ging de bel en besloot ik gewoon te blijven zitten om te zien ofdat er iemand om me gaf en ik wilde niet weer in die 'sfeer' komen van de ruzie. Uiteindelijk heb ik 2 uur stil op de wc gezeten en ben ik daarna meteen naar mijn mentor gegaan (ook vetrouwingspersoon) en heb het er met haar over gehad.

    Helaas moest ze wel naar de leraar toe die ik op dat moment had. Ik had natuurlijk gehoopt dat ze een verhaal had verzonnen dat ik telkens bij haar was. Maar 3 dagen daarna kwam hij naar me toe en zei dat hij binnenkort met me wilde spreken want hij vond '2 uur zitten op de plee' wel heel erg raar. Ik moest toen lachen, haha.


    Uiteindelijk is dat wel lachu idd. K hoop dat t nu goed is:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ken eigenlijk best veel mensen die dingen over leraren op twitter zeggen enzo. ;$
    Ik vind schorsen wel heeel ver gaan, een mening hebben mag toch wel?
    Bij ons zouden ze zeggen: niet tolerant, niet meer doen, blabla en dan was het klaar.
    Maar onze leraren hebben niet eens twitter enzo.
    Nou oke, een paar hebben facebook.


    The universal language of art.

    Lekker dom dan. Ben ik toch wel benieuwd wat je erop gezet had...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    dance4ever schreef:
    (...)

    Uiteindelijk is dat wel lachu idd. K hoop dat t nu goed is:Y)


    haha, dat vond ik uiteindelijk ook. Want ik heb gewoon 2 uur op de wc gezeten in een hokje en geluisterd naar alle stemmen enzow. haha geniaal best wel. Maar uh jaa is wel goed nu denk ik ; ) heb vakantie dusjaa.


    <3

    Een poosje geleden had ik een Frans presentatie , maar er ging van alles mis. Ik was de enige die er iets voor had gedaan en ik had echt een kut humeur.
    En toen kreeg zo een meisje uit mijn groepje, die niks had gedaan, gelijk en moesten we het een andere keer doen. Ik ben zo boos geworden. Ik heb mijn tas gepakt en heb eerst een potje zitten janken op de wc en toen heb ik me ziekgemeld terwijl ik me gewoon goed voelde, nou ja door dat gedoe had ik wel hoofdpijn
    Later vond ik het genant, ik ben eigenlijk gewoon weggelopen. Maar toen wou ik niks anders dan naar huis.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Deluso schreef:
    (...)

    haha, dat vond ik uiteindelijk ook. Want ik heb gewoon 2 uur op de wc gezeten in een hokje en geluisterd naar alle stemmen enzow. haha geniaal best wel. Maar uh jaa is wel goed nu denk ik ; ) heb vakantie dusjaa.


    Ach ja, miss is dat wel goed juist, ff vakantie. Dan vergeet iedereen het wat meer^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."