• Helleu

    Ik heb het gevoel dat mijn vriend mij gebruikt voor de seks. Waarom? Nou ik vertel het.
    Als ik bij hem ben. Kom ik ook voor hem. Wat gaat hij doen hij gaat op de computer, ds of smsen. Als ik naar zijn kamer ga om de Quest te lezen. kwam hij later naar me toe en dan is hij geil en toen zoent hij me. en dan hebben we seks gehad. 2 uur later gaat hij weer op de computer.
    Ik heb het met hem erover gehad en hij zei dat het zo niet is zal dat waar zijn??
    Nee optie is niet om uit te maken want ik houdt gewoon te veel van hem.

    Maargoed mijn vraag is dus hebben jullie dat ook weleens gehad?(de gedachte dan



    Xx LittleSora


    Special Love <3

    god nee. al had mn vorige vriend het er wel voortdurend over. ik wil het nog niet enzo, maar hij praatte me zowat om. >< ik ben vet blij dat het uit is, maargoed. ik zou niet weten of dat ie jou gebruikt, maar ik hoop van niet voor je.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    -

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 17:25 ]

    Ik zou DUMPEN DIE HANDEL, maar aangezien dat geen optie si voor jouw.^^ Nee heb het nooit gehad^^


    *He's the one.

    Nee, ik ben nog lekker maagd. :'D


    Jojo Moet je trots op zijn, wnt dat ben ik ook^^


    *He's the one.

    (...)

    Jojo Moet je trots op zijn, wnt dat ben ik ook^^

    Hell yeah.

    Nou jongens denken nou eenmaal anders over dat soort dingen als meisjes. Jij denkt erover als echt iets van liefde, waar je lekker lang van moet genieten, hij doet het alleen maar voor de seks, het fysieke, jongens hebben niets met dat sentimitele gedoe daarna


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee ng niet gehad x] xD


    Your Butt is Mine!

    Nou jongens denken nou eenmaal anders over dat soort dingen als meisjes. Jij denkt erover als echt iets van liefde, waar je lekker lang van moet genieten, hij doet het alleen maar voor de seks, het fysieke, jongens hebben niets met dat sentimitele gedoe daarna

    Bij sommige meisjes gaat het ook alleen om de seks, hoor. :X

    Like a virgin
    Touched for the very first time
    Like a virgin
    When your heart beats
    Next to mine


    *He's the one.

    (...)
    Bij sommige meisjes gaat het ook alleen om de seks, hoor. :X

    :Y)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Bij sommige meisjes gaat het ook alleen om de seks, hoor. :X


    XD whaha ik weet daar alles van. Like mijn nicht bijvoorbeeld XD


    Special Love <3

    I'm still a virgin.


    -

    (...)

    XD whaha ik weet daar alles van. Like mijn nicht bijvoorbeeld XD

    -

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 17:26 ]

    (...)
    Ik ben er al een tijd klaar voor, en voor mij hoeft het niet eens een gebaar van liefde te zijn. Kom maar op ermee. :X
    Een jongen die zich kandidaat stelt zou wel leuk zijn. :Y)

    DAt is ontzettend dom.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jojo, vuile overloper,, Virgins are HOT


    *He's the one.