• Hebben jullie je rooster al? Ik vind dat van mij echt chill. 3x 8 uur beginnen, 1x 8.45 en 1x half 10. Ben 2x om 14.15 uit, 2x om 3 uur en 1x om 16.45. En maar 4 tussenuren. :)
    Dus, hebben jullie een chill rooster volgend jaar???


    Alis volat propriis

    Tranquillity schreef:
    Ik heb heel veel les. Een of twee dagen van 8u30 tot 19u en de rest van de week van 8u30 tot 16u

    wowzes onze roostertijden gaat nog niet eens tot 7 uur!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 18:31 ]

    Die krijgen wij pas in de loop van de eerste schooldagen ;D
    & wij moeten zowiezo elke dag tot minstens 15:30 blijven, dus maakt eigenlijk niet veel uit (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Thunderwitch schreef:
    Ik krijg mijn rooster pas in september hoor. ;'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nimbuzz schreef:
    Ik weet mijn klas nog niet eens.


    "This only comes once in a lifetime"

    Bij mij is het altijd het zelfde.
    elke dag van 8 : 15 tot 15 : 30, behalve de woensdag dan is het van 8 : 15 tot 11: 55. Dat is in België ongeveer wel altijd hetzelfde.
    Juist m'n klas nog weten (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik krijg mijn rooster 22 augustus. :Y)
    Denk eigenlijk niet dat ik daar blij mee moet zijn. ._____.
    Nog maar 3 weken zomervakantie. -correctie, minder nog. D: -


    The show must go on.

    Nimbuzz schreef:
    Ik weet mijn klas nog niet eens.


    Ja, ik ook niet en ik krijg dat pas op de eerste schooldag :|

    ik weet mijn rooster nog niet alleen dat ik maandag dinsdag en woensdag moet stage lopen. Maandag en dinsdag van 8 tot 4? en woensdag van 8 tot 2? Geen idee hoelang ze mij daar houden :')

    Ik weet hem nog niet en me klas ook niet, maar ik wil NU weten in welke klas ik zit ....
    maar dat weet ik waarschijnlijk pas volgende week dinsdag..


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    Mijn school is zooo kut:S
    We krijgen alles pas te horen een dag voor dat we moeten beginnen, ik weet ook nog niet welke dag hoelaat en waar ik op school moet zijn, dat komt dan waarschijnlijk die zaterdag erevoor binnen en dan moet ik alles nog op het laatste moment regelen enzo

    HeyApple schreef:
    Ik weet mijn klas nog niet eens.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    19 Augustus komt die van mij op de schoolsite en ik weet mijn klas ook nog niet eens :3


    No guts no glory.

    Ik weet de mijne al. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik weet alleen mijn klas en waarschijnlijk klopt die nog geen eens, :')


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    HeyApple schreef:
    Ik weet mijn klas nog niet eens.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.