• Na een tijdje zitten te twijfelen over waar ik mijn nieuwe fanfic over wilde gaan doen, denk ik dat ik toch voor Jacob Black kies.
    Hoewel ik geen denderende fan van de Twilight Saga ben, heb ik toch enkele characters waar ik dol op ben, waaronder Jacob.
    En aangezien ik een stronthekel heb aan Bella - ja echt - vind ik dat Jacob's verhaal anders moet eindigen zoals in de boeken/films.

    So, this is a story about....

    Jacob en Gabriella zijn al jarenlang twee handen op één buik, niet bij elkaar weg te slaan en stiekem smoorverliefd op elkaar. Hun lot lijkt zo goed als verzegeld, tot Gabriella's oudere zus Arizona inruilt voor Forks. Gabriella bevind zich in een strijd tussen haar beste vriend en haar lang verloren zus. Kan Gabriella haar eigen gevoelens aan de kant zetten voor het geluk van anderen, of zal haar egoïsme zijn tol eisen?


    Oké, het verhaal klinkt misschien niet zo spannend als menig ander verhaal wat ik heb geschreven.
    Maar de simpliciteit bevalt me wel, aangezien ik zo ook meer tijd heb om in de emoties en gevoelens te steken.


    Dus, zijn er mensen die interesse hebben in het verhaal?
    Let me know via de poll of een berichtje. (flower)

    Ben jij benieuwd naar mijn Jacob Black fanfic?


    I'll lick the poison from right off your kiss