• Ik kom weer jullie tijd verspillen, sorry, maar dit moet ik even kwijt.
    Ik voel me echt heel erg rot, ik praatte met een goede vriend op msn. Door alle shit van thuis ging mijn taalgebruik zich nogal aanpassen en hij zei: "Doe rustig" of zoiets. Daarna ging alles ineens vet snel en had hij me geblokkeerd. Ik had al gezegd dat ik het niet zo bedoeld had, maar hij reageerde al niet meer. Hij is nu vast heel erg boos en ik heb echt heel erg spijt. Maar hij wil nu toch niet meer met me praten. Wat ben ik toch vreselijk stom!
    Sorry voor het verspillen van jullie tijd...


    26 - 02 - '16

    Als hij echt zo'n goede vriend is, dan zou hij je niet blokken, en al helemaal niet om zoiets.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    misschien dat hij thuis ook wat troubles had. En het ligt er natuurlijk altijd aan wat jy hebt gezegt. Misschien dat je hem wel beledigt hebt, zonder dat je het door had?


    Live life like a raver.

    Waarschijnlijk is hij nu gewoon een beetje boos,maar dat gaat wel weer over. Laat hem even dan komt het allemaal wel weer goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Waarschijnlijk is hij nu gewoon een beetje boos,maar dat gaat wel weer over. Laat hem even dan komt het allemaal wel weer goed.


    Weet je zeker? Hij had het over "Niet meer met mij praten for ever" ):


    26 - 02 - '16

    Prime schreef:
    Als hij echt zo'n goede vriend is, dan zou hij je niet blokken, en al helemaal niet om zoiets.


    There's power in the words you whisper.

    tatanka schreef:
    misschien dat hij thuis ook wat troubles had. En het ligt er natuurlijk altijd aan wat jy hebt gezegt. Misschien dat je hem wel beledigt hebt, zonder dat je het door had?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    BatManX schreef:
    (...)

    Weet je zeker? Hij had het over "Niet meer met mij praten for ever" ):


    Dat werd bij mij ook gezegt toen ik "ruzie" had met een vriend. Uiteindelijk ist nu beter dan ooit :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had een vriend van 20 en die had me geblokkeerd... Alhoewel dat voor de grap was en hij me terug had toegevoegd.

    Prime schreef:
    Als hij echt zo'n goede vriend is, dan zou hij je niet blokken, en al helemaal niet om zoiets.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nou dat is echt een goeie vriend zeg! - hoor je mijn sarcasme!-
    Nee sorry, en goeie vriend? Nee niet echt. Ik bedoel iederen heeft toch wel ff een moment waar hij alles er uit moet, al is het met je taalgebruik of dat je helemaal in tranen uitbarst. Iedereen heeft zijn eigen manier, en bij jou was het ff dat je moest gaan schelden, als hij een goeie vriend is dan hoort hij dat wel te begrijpen vind ik...

    stuur een smsje ?
    als het echt een goede vriend was, haalt hij de blokering er wel weer van af ;)

    Ik weet niet wat je hebt gezegd, en misschien heb je iets heel vervelends gezegd, terwijl je het niet zo bedoeld heb. Misschien moet je hem bellen, dat kan moeilijk zijn, maar het is beter als je het probeert om uit te praten dan dat je voor altijd ruzie hebt omdat je het niet probeert.

    Als hij echt een goede vriend van je was, dan snapte hij het wel, jij voelt je rot, en ik vind persoonlijk dat hij dan niet zo moet zeiken omdat jou taalgebruik wat anders is.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt (a)


    Follow your dreams. You're the only one who knows how to.

    Ik waardeer jullie steun echt mensen (:


    26 - 02 - '16

    BatManX schreef:
    (...)

    Weet je zeker? Hij had het over "Niet meer met mij praten for ever" ):


    Dat heb ik ook zooooo vaak tegen mijn BFF gezegd, en elke keer heeft het nog geen dag geduurd voordat het weer goed was!

    No worries!
    Wedden dat hij je nu al mist? stuur hem een e-mail met daar in hoe erg het je spijt enz..
    Dat hielp bij mij ook...

    Succes!

    xx

    Lieverd wacht gewoon even, laat hem afkoelen. Ik had de laatste tijd ook veel ruzie met een vriendin van me, laat het even afkoelen en geef hem even tijd en ruimte. Een goede vriend komt altijd terug


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.