• Ik vind ze stom. ze maken Q lelijk. Als het er neutrale zijn zoals BlondiePants zei, dan is het nog oké, maar der zijn er die zwart zien als iets en dan lijkt het hier op een of andere vampierensite ! >.<

    conclusie. : het mag maar het moet bij elkaar passen. ( zo denken de meeste hier erover. )

    ( Bericht aangepast. Reden : meer duidelijkheid xp )


    All was well.

    Ja =O
    Ik vind ze er nep uitzien x]


    Your make-up is terrible

    Heel nep !
    Het is eigen aan Q welke kleuren die heeft en ik vind dat die dingen moet verdwijnen. Wie is er trouwens op zo'n idee gekomen ? Dat kind moet wel erg High zijn geweest >.< en er zijn er geloof mij veel die er ook zo over denken. Dit is niet, ik herhaal niet, uitschelden ofzo hoor. gewoon mijn mening. maar ze plakken hier heel snel de stempel 'lokt haatreactie's uit' op.


    All was well.

    Als ze neutraal zijn, vind ik ze leuk. Maar als de kleuren vloeken, irriteer ik me eraan.


    -

    Als de kleuren bij elkaar passen oké !
    maar der zijn er die zwart enzo gaan gebruiken alsof het een of andere vampierensite is.


    All was well.

    Ik vind ze ook helemaal niet leuk, maar vele users wilden het wel. Dus heeft Rutger er heel veel werk ik gestoken en dat respecteer ik wel.

    Ik vind ze irri, ik gebruik ze daarom zelf niet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Euhm, ik gebruik grijs, ben ik dan iemand die rouwt? ><


    -

    Ik heb er nog maar 1tj gezien die leuk was -.- En volgens mij was daar alleen het blok met foto's - vriend -pb enzo gekleurd x]


    Your make-up is terrible

    Sommige vinden het leuk, andere niet. Hoor jij bij de mensen die het niet leuk vinden? Dan zet je het gewoon uit en is er niks aan de hand :D

    Ik vind neutrale kleuren wel oké. Maar zwart en hele felle kleuren vind ik echt irritant --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Euhm, ik gebruik grijs, ben ik dan iemand die rouwt? ><


    Die van jou ziet er wel goed uit, zo als eentje die je gewoonk an kiezen ofzo.
    Het vloekt niet.


    Your make-up is terrible

    @ BlondiePants.

    Nee niet als het lichtgrijs is. het kan best mooi zijn, maar niet met zwart en rood en geel en weet ik wat allemaal.


    All was well.

    @ Krulsell

    en zie je der dan niets meer van.? En hoe zet je het uit dan?


    All was well.

    Sommige vloeken echt, dat is irri!
    Maar ik gebruik ze niet, vind het te veel werk :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Er zijn toch mensen met verstand xp


    All was well.