• De stelling van vandaag luidt:
    Ik heb net zoveel autoriteit als de Paus. Ik heb alleen niet zoveel mensen die het geloven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Omg ik ga echt dubbel hier, geniale stelling
    Ik ben het ermee eens, maarja wie gelooft er nog in de paus? Waarom zou dan iemand in mij geloven xD?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    hahaa xD eens zo erg eens :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    idd.
    alleen hoeft niet iedereen in mij te geloven. zolang mn vrienden me vertrouwen is alles ok :)


    You don't understand. You kill, because you think you have to, to save souls. I kill, because i like it. - the bleeding

    Als ik ooit eens een stelling moet bedenken voor school, neem ik deze:Y)
    Maar ik ben het er niet mee eens, haha. Er is toch wel een verschil met de autoriteit die de Paus heeft en die ik heb. Het gaat erom dat hij iets te zeggen heeft. Ik heb over niemand iets te zeggen, terwijl de Paus heel Italië heeft(krul)


    To live would be an awfully big adventure

    Atmosphere schreef:
    Eeens ja, maar wie luistert er tegenwoordig nog naar de paus :'D

    Haha xD indd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Waarom reageert iedereen met 'ik heb niet dezelfde autoriteit als de paus'? Daar gaat de hele stelling niet over. Hij gaat over net zo veel autoriteit hebben, wat waar is. In beginsel heeft elk mens evenveel autoriteit, het ligt er alleen aan hoe je die uit/kunt uiten. Dus ja, ik heb evenveel autoriteit als de paus, alleen ik mis de mensen die naar me luisteren en me volgen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind van wel, iedereen is gelijk als mens. De autoriteit van pauzen, koninginnen enz, wordt alleen maar opgeblazen omdat mensen hen geloven.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    tuurlijk wel, ik heb zelfs meer mensen. Juist quizlettertjes? gaan we vandaag allemaal het Laurenisme volgen? (cat)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Eens. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pemberley schreef:
    lolz,
    ja toch wel eens, maar zeg nu zelf, hoeveel mensen trekken zich nog iets aan van wat de paus zegt?


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Atmosphere schreef:
    Eeens ja, maar wie luistert er tegenwoordig nog naar de paus :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mee eens...
    Volgens mij heeft de paus juist minder...xD:9~


    Men live and die

    Uhm.. ja?


    -

    What the fuck is dit voor stelling ;x?


    To infinity and beyond •

    StJimmy schreef:
    Haha,geweldig.
    Maar oneens. De paus is een religieus leider,iets dat ik niet ben. Dus ik heb ook niet de zelfde autoriteit. Pas als ik ook een religieus leidster zou zijn,zou ik de zelfde autoriteit hebben,maar met minder gelovers in mijn geval.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right