• ok, van muziek houden is van alle leeftijden, maar dit is er echt over!

    10-jarige kleuters lopen met tshirts rond van tokio hotel, terwijl ze niet eens hun liedjes kennen (laat staan begrijpen) en niet eens weten hoe de leden van TH noemen!

    natuurlijk zou een hater nooit een kindje van 10 jaar slaan ofzo, dus wat doen ze?

    ze slaan de egte fans! de fans die al veel langer fan zijn van TH, en tenminste weten waar hun muziek rond draait!

    dat kunnen ze wel ze, die pamper schijtende babies :@ TH belachelijk maken, terwijl de egte fans in mekaar worden geslagen en gepest, omdat ze fan zijn van de opvolger van K3! (want daar begint het stilaan op te lijken, nu al die jank-kleurters er 'fan' van worden!)

    Echt e, ik ga eens beginnen met die kleine kutkinders op hun plaats te zetten, in plaats van die haters!

    ik ben 13 ma je moet nu niet op kinderen van 10 zitten te kappn als die nu gwn fan zijn ! mag toch wel zeker?? ik heb op werchter boutisque kinderen van 4 jaar JA VAN 4JAAR met t-shirts en al van tokio hotel zien lopen dat vindt ik pas jong!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Haha waar maak je je druk om!
    Laat hun toch lekker fan zijn ;). Ik zelf ben ook maar 12 jaar endan? Ik ken een jongen van 8 jaar die echt supergrote fan van Tokio hotel is omdat z'n kamer hangt vol met posters en hij was op Werchter Boutique. Maar waar maak je je in vredesnaam druk om? Fan zijn heeft toch gee leeftijdsgrenzen? Als hun Th goed vinden dan is dat toch héél erg leuk?

    xxx

    ik ben 13 ma je moet nu niet op kinderen van 10 zitten te kappn als die nu gwn fan zijn ! mag toch wel zeker?? ik heb op werchter boutisque kinderen van 4 jaar JA VAN 4JAAR met t-shirts en al van tokio hotel zien lopen dat vindt ik pas jong!


    da is ZEKER te jong :S
    ma hoe denkt gy erover, als er weer een hater op u afstapt, en u heel begint uit te maken, u zelfs in mekaar wilt slaan??

    denkt ge dan ook: ag ja, als die kindertjes van 10 jaar maar kunnen genieten van tokio hotel e :) da ik daardoor met een bloedneus en een gescheurde T-shirt naar huis moet, dat neem ik er wel bij ^^

    NO WAY DUS x_X

    op mijn oude sgool hadden we ook 8 van die kleuters,, echt zó dom,, kijk,, fans zijn heel leuk maar ze konden niet eens 3 liedjes!!! ze konden alleen monsoon....die mensen wisten ook niet de bill en tom 2ling waren!! dat weet mijn nichtje van 4 nog...

    Haha waar maak je je druk om!
    Laat hun toch lekker fan zijn ;). Ik zelf ben ook maar 12 jaar endan? Ik ken een jongen van 8 jaar die echt supergrote fan van Tokio hotel is omdat z'n kamer hangt vol met posters en hij was op Werchter Boutique. Maar waar maak je je in vredesnaam druk om? Fan zijn heeft toch gee leeftijdsgrenzen? Als hun Th goed vinden dan is dat toch héél erg leuk?

    xxx

    Mee eens, maar er zijn wél kleuters die het erger maken voor de normale fans.Ze lopen over te schreeuwen van 'TOKIO HOTEL, TOKIO HOTEL' tja en dan snap ik wel dat de niet-fans er gek van worden,dus scheren ze alle TH fans over 1 kam.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Leeftijd maakt niks uit... toch? Ik bedoel ik kan ook zeggen: Oh jij bent 18, dus kan je maar beter geen THfan zijn

    (...)

    da is ZEKER te jong :S
    ma hoe denkt gy erover, als er weer een hater op u afstapt, en u heel begint uit te maken, u zelfs in mekaar wilt slaan??

    denkt ge dan ook: ag ja, als die kindertjes van 10 jaar maar kunnen genieten van tokio hotel e :) da ik daardoor met een bloedneus en een gescheurde T-shirt naar huis moet, dat neem ik er wel bij ^^

    NO WAY DUS x_X
    pppf ik ben niet bang van haters ik heb er al eel van gehoord en als ze mij te pkkn hebben heb ik pech ik verdedig me wle ookal heb ik waarschijnlijk geen schijn van kans :$ zeker niet als het een hele bende is maar ik schaam me niet omdat ik fan ben van TH men vriendin loopt er niet zo mee te koop omdat zij niet in mekaar wi geslagen worden of zoals mij het th-freakske van de school wordt genoemd terwijl ik er maar al te grg over stoef(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    SORRY HOOR, MAAR NU DENKEN AL DIE HATERS DAT IK FAN BEN VAN EEN BAND VOOR KLEINE KINDEREN :S

    LEUK HOOR!

    Sorry dat ik het zeg, maar daar trek je je toch niks van aan.

    Waar maak je je druk om..?


    Wie du mir, so ich dir.

    HALLO EUH,

    OP DIE MANIER GAAT DE MOOIE BETEKENIS VAN HUN LIEDJES VERLOREN! DIE BABIES VERSTAAN NIET EENS ENGELS OF DUITS!

    PARDOn, ik was ook 10 toen ik fan werd en ik begreep de liedjes ook gewoon je zou eht neit denken, Maar ik kon toen al beter engels dan de meese bruggers. en met een 10 jarige fan is niks mis. Alleen als ze niks begrijpen maar er zijn genoeg mensen van 11-18 die ook doen aslof ze fan zijn. dus euhm eht spijt me maar ik vind dit topic nergens opslaan

    (mjn mening dus ga e hier niet op aanvallen)

    x

    Laat die mensen toch zijn ? Als die nu fan willen zijn van TH, let it be girl. Je moet pas tegen de TH-Haters beginnen. Steek u energie daar nie in. Maar gebruik da voor iets anders ! Als die kinders da nu graag horen, So What? Des te meer Fans en zo kan Th ook ng eens fier zijn xD ! Mjah ikzelf ben niet echt fan meer, wel geweest. Maar laat die 10 jarigen gewoon doen. Ik snap nie echt waarom dajuh daar zo voor druk maakt ! xD
    <2+1

    trouwens 4 maart zag ik een joch van ngeveer 3-4 jaar en hij zag er precies uit als tom maar dan gewoon wat kleiner en emt ene nep piercing en als die gasten fan willen zijn laat ze dan zo makkelijk is het

    xx

    SORRY HOOR, MAAR NU DENKEN AL DIE HATERS DAT IK FAN BEN VAN EEN BAND VOOR KLEINE KINDEREN :S

    LEUK HOOR!

    WTF?? WAAROM? ik herhaal(A) WAAROM TREK JE JE IETS AAN VAN DIE HATERS??? HATERS ZEGGEN ALTIJD SLECHTE DINGEN OVER TH HOOR OF ER NU KINDEREN VAN 10 FN VAN ZIJN OF TIENERS ZOALS WIJ ZE ZULLEN ER NOOIT 1WOORD GOED OVER KUNNEN ZEGGEN DUS WAAR MAAK JE JE NOU DRUK OM LAAT ZE TOCH ZEGGEN MAN --'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....